معرفی واجدین مسکن مهر در مسکن خودمالکی بافت فرسوده

معاون وزیر راه و شهر سازی اعلام کرد:

کیان پور گفت: سازندگان، سرمایه گذاران و ساکنین در بافتهای فرسوده جهت دریافت تسهیلات نوسازی به شرکتهای عمران و مسکن سازان استانها مراجعه کنند.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مجید کیان پور با اشاره به اینکه نوسازی بافتهای فرسوده شهری بدون مشارکت مردم معنا و مفهومی نخواهد داشت، اظهار داشت: سازندگان، سرمایه گذاران و ساکنین در بافتهای فرسوده جهت دریافت تسهیلات نوسازی به شرکتهای عمران و مسکن سازان استانها مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان نوسازی در بافتهای فرسوده شهری به روش خود مالکی می توانند افراد واجد شرایط مسکن مهر را تا مرحله سوم معرفی کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نوسازی بافتهای فرسوده، اظهارداشت: امسال با موافقت وزیر راه و شهر سازی ۱۰۰هزار تسهیلات نوسازی از خط اعتباری مسکن مهر به روش خود مالکی برای هر واحد به میزان ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

وی افزود: نرخ سود تسهیلات در قالب پرداخت خود مالکی به ترتیب ۹ درصد، ۷ درصد و ۴ درصد برای شهر تهران، مراکز استانها و سایر شهرها است.

معاون وزیر راه و شهر سازی از بهره برداری ۱۲۰ هزار واحد مسکونی در بافتهای فرسوده تا پایان سال خبر داد و گفت: امسال دولت مصصم است در رابطه با نوسازی بافت ها ی فرسوده گام های بلند ی را بردارد به همین جهت ۱۰۰ هزار تسهیلات جدید نوسازی از طریق بانک های عامل ( ملی ، ملت ، صادرات ، تجارت ، سپه و رفاه ) به متقاضیان نوسازی در این مناطق پرداخت خواهد شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.