معرفی وبلاگ‌های برتر تیرماه حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار مهر، آمار تیرماه سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران نشانگر ۸۶۷ هزار و ۲۳۹ بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران است.

در تیرماه امسال ۲هزار و ۳۰۰ مطلب در ۱۹۷ وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران بارگزاری شده که از میان این مطالب ۵۰۰ مطلب به عنوان مطلب منتخب در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند.

این وبلاگ‌ها براساس شاخص‌هایی از جمله بازدید وبلاگ، تعداد مطالب ارسالی، تعداد مطالب منتخب شده، نظرات نویسنده و نظرات ارسالی روی وبلاگ، برگزاری طرح‌ها،‌ همایش‌ها و مسابقات و میزان مشارکت در طرح‌ها و مسابقات برگزارشده انتخاب شدند.

براین اساس برخی از وبلاگ‌ها در ماههای متوالی امتیازهای برتر را کسب کردند که این وبلاگ‌ها شامل وبلاگ مدرسه علمیه الزهرا(س) نصر تهران، الزهرا(س) گلدشت، معصومیه(س) قم (سفیر صبا)، صبیحه (از استان یزد)، حوزه و تبلیغ در فضای وب (از استان اصفهان) و بی‌بهانه‌ها(از استان تهران) می‌شود.

پس از این وبلاگ‌ها، در تیرماه امسال در میان وبلاگ‌های مدارس علمیه، وبلاگ مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حضرت فاطمه(س) تهران، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد و مرکز تخصصی فقه و اصول قبای تهران رتبه‌های برتر را کسب کردند.

از میان وبلاگ‌هایی که از سوی طلاب مدیریت می‌شوند ، وبلاگ تفاحه الفردوس (از استان اصفهان)، ترنم گل (از استان گلستان) و ذره و آفتاب (از استان یزد) عناوین برتر را کسب کردند.

از میان وبلاگ‌های مربوط به مدیریت‌های استانی نیز وبلاگ‌های مربوط به مدیریت استانی زنجان،‌ مدیریت استانی کهگیلویه و بویر احمد و مدیریت استانی کردستان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.