معرفی MultiView MV800; دوربین عکاسی جدید سامسونگ

کمپانی سامسونگ که یکی از پیشتازان عرصۀ رسانه های دیجیتال و تکنولوژی های مربوط به آن است، امروز از دوربین MultiView MV800 خود پرده برداشت. این دوربین که مجهز به یک صفحه نمایش تا شو و سه اینچی است ، شاخه ای جدید به نام MultiView را درمیان محصولات پیشگام این شرکت به ثبت رسانید. این موضوع به کاربران دوربین های دیجیتال، که جاه طلبی آن‌ها در مورد تکنولوژی روز به روز افزایش می‌یابد، اجازه می‌دهد تا تصاویر بی نقصی را از زوایای مختلف شکار کنند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بدنه فوق باریک و زیبای این دستگاه در کنار کیفیت بالای تصاویر، صفحه لمسی و بسیاری از امکانات و نوآوری‌های دیگر، محیطی کاربر پسند را جهت عکاسی فراهم آورده اند. کاربر هنگام کار با این دوربین ، می‌تواند تجربه ای لذت بخش از عکاسی داشته باشد و از کیفیت تصاویر خود مطمئن باشد.

سامسونگ MultiView MV800 در ادامه موفقیت تکنولوژی ۲View ساخته شد و اولین مدلی است که دارای صفحه نمایش ۳ اینچی تا شو است. سامسونگ این دستگاه را بر اساس ایده آل‌ها و خواسته‌های مشتریانش، در راستای انعطاف پذیری هرچه بیشتر، لذت و خلاقیت ، طراحی کرده است.

صفحه نمایش ۳ اینچی و تاشو ، درهای خلاقیت در عکاسی را می‌گشاید. این صفحه نمایش امکان عکاسی در زاویه های دشوار را بسیار آسان می‌کند و با پایین و بالا بردن آن عکاس می‌تواند چشم انداز مورد نظرش را بوجود آورده و تصاویر بهتری را ثبت کند؛ این صفحه نمایش برای کاربرانی که قصد عکاسی از خودشان را نیز دارند بسیار مفید است، چرا که با چرخاندن آن به سمت بالا، می‌توانند خود را در تصویر مشاهده کرده و عکس ایده آل را از خودتان ثبت نمایند.

مشتریانی که دقت زیادی به ظاهر دستگاه خود دارند و همیشه به دنبال طراحی ساده و در عین حال غنی می‌گردند، بی شک تحت تأثیر ظاهر بلند و باریک این دستگاه که از به روز ترین فلزات در طراحی آن استفاده شده ، قرار خواهند گرفت.

سامسونگ MultiView MV800 تصاویری با کیفیت ۱۶٫۱ مگاپیکسل را ثبت میکند. این دوربین همچنین دارای ۵X بزرگنمایی لنز و زاویه عریض ۲۶ میلی‌متر است که کمک می‌کند تمام جزییات سوژه عکاسی ثبت شوند. قراردادن این تکنولوژی ها در بدنه ظریف این دستگاه ، آن را به یک گزینه ایده آل جهت حمل و نقل تبدیل کرده است.

قابلیت عکس برداری پانوراما به صورت زنده ، اجازه می‌دهد تا تنها با نگه داشتن دگمۀ شاتر ، گروه بزرگی از سوژه های عکاسی را  به ثبت رسانده و در نمایشگر به تماشا نشینید. شایان ذکر است که در صورت اتصال سامسونگ MultiView MV800 به یک تلویزیون ۳D HDTV ، این تصاویر به صورت فوق العاده و با کیفیت عمیق سه بعدی به نمایش در خواهند آمد.
در حالی که صفحه نمایش تا شو این دوربین به این معناست که شما کنترل بسیاری بر روی شرایط عکاسی و زاویه دید خواهید داشت، محیط لمسی این صفحه ملقب به Smart Touch 3.0 نیز با رابط کاربری قدرتمند خود ، تجربه کنترل لمسی دوربین را بسیار ساده می‌کند. شما می‌توانید تنها با یک اشاره بین گزینه‌های موجود جا به جا شوید و عملیات مورد نظر خود را اجرا کنید. Smart Touch 3.0 همچنین این اجازه را می‌دهد تا با قرار دادن تصویر پس زمینه مورد نظرتان ، محیطی دوست داشتنی تر را برای خود رقم بزنید.

آقای میونگ سوپ هاب ، معاون ارشد و مسئول بخش تصاویر دیجیتال در سامسونگ، چنین گفته است : هدف ما این است که همچنان در زمینه دوربین های دیجیتال پیشرو باشیم و تکنولوژی نوآورانۀ MultiView که در سامسونگ MultiView MV800 ارائه شده است، یکی از ابزارهای رسیدن به این مهم است. قابلیت این دوربین سامسونگ در ثبت تصاویر از زوایای مختلف، به همراه طراحی شیک و بسیار باریکش ، نشان دهندۀ نوآوری های بی رقیب سامسونگ در این زمینه است که به اعتقاد ما نیاز هر عکاس ، و محکی جدید برای این صنعت است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.