معروف: زایتسف را از دور خارج کردیم / مقابل ایتالیا، ذخیره‌ها نتیجه را عوض کردند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > والیبال – سعید معروف می‌گوید: در بازی با ایتالیا بازیکنان ذخیره نتیجه را عوض کردند.

به گزارش ممتاز؛ سعید معروف، کاپیتان تیم‌ملی والیبال از ایمانش به برد ایران مقابل ایتالیا می‌گوید: «ما به خاطر بردی که در لیگ جهانی از ایتالیا گرفته بودیم، اعتماد‌ به ‌نفس‌مان بالا بود. می‌دانستیم که این بار هم برنده می‌شویم. به همین خاطر راحت کار کردیم، حتی می‌توانستیم ۳ – یک برنده شویم. به هرحال آنها هم نمی‌خواستند دوباره شکست بخورند. همین کمی کار ما را سخت کرد. به‌هر ‌حال ایتالیا هم روز اول روسیه را شکست داده بود. ما هم به برزیل باخته بودیم. روحیه کاملاً جنگنده‌ای داشتیم. حالا هم این برد نشان از کار تیمی ما می‌دهد و بس.»
کاپیتان اما تیم‌ملی را متکی به‌ فرد نمی‌داند: «هرچند امیر غفور بازیکن کلیدی تیم ماست اما دیروز شهرام محمودی هم به خوبی از پس کار برآمد و کم نگذاشت. به هر حال در بازی با ایتالیا بازیکنان ذخیره نتیجه بازی را عوض کردند. ما در تیم جایگزین‌های خوبی داریم.» او دربارهٔ خارج کشیدن زایتسف می‌گوید: «زایتسف همیشه مغرور است. فرقی نمی‌کند او در بازی با ما از نظر روحیه کم آورد و سرمربی ایتالیا هم او را خارج کشید. در حالی که در بازی مقابل روسیه به تنهایی ۲۰ امتیاز گرفته بود و بهترین بازیکن شده بود اما مقابل دفاع ما کم آورد. بچه‌های ما با دفاع خوب او را از دور خارج کردند.»
معروف از بازی میرزاجان‌پور هم تعریف کرد: «میرزاجان‌پور هم دیروز به تیم کمک بسیاری کرد، او لظاتی که به بازی آمد بار حمله تیم را به دوش کشید.» او بازی فردا مقابل روسیه را قابل پیش‌بینی نمی‌داند: «اصلاً بازی فردا قابل پیش‌بینی نیست. روسیه تیم بسیار خوبی است. ما سعی می‌کنیم فردا قافیه را نبازیم. بدون توجه به جو بازی، بازی خودمان را انجام می‌دهیم. به هرحال با نتیجه‌ای که دیروز گرفتیم فکر می‌کنم راحت‌تر از بازی اول کار کنیم.» به نقل از او در بازی اول هم برزیل به ایران اجازه خودنمایی نداد: «برزیل به ما اجازه کار نداد. ما در ست اول چیزی برای گفتن نداشتیم اما در ست سوم و حتی چهارم شرایط بهتری داشتیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.