معمای جباری برای قلعه نویی

جام جم آنلاین: سرمربی تیم استقلال همچنان خواستار جذب مجتبی جباری است،وی که چند هافبک را نیز به خدمت گرفته است خواستار حضور این بازیکن است و نماینده وی برای مرتبه پایانی با جباری تماس گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یک روز بیشتر به پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است و به همین دلیل جباری باید تصمیم جدی در خصوص حضور در این تیم اتخاذ کند اما جباری نیز تصمیم جدی در این مورد نگرفته است و همچنان در انتظار روز پایانی فصل نقل و انتقالات است.

نماینده امیر قلعه نوعی تماسی را با این بازیکن برقرار کرده و از وی خواسته است تا با حضور در باشگاه مذاکرات نهایی را انجام دهد و قراردادش را به ثبت برساند.

 گفتنی است، امیر قلعه نوعی خواستار این است که جباری در خصوص مسائل مالی و نوع قرارداد با استقلال کوتاه بیاید و برای کمک به این تیم اقدام کند تا با شرایط خاص بتواند در میانه میدان آبی ها را همراهی کند.

از طرفی اعلام شده که جباری خواستار یک میلیارد پول و قرارداد ثابت و قطعی است اما علی فتح الله زاده کاملاً با این موضوع مخالف است و اعلام کرده است که اگر امیر قلعه نوعی خواستار حضور این بازیکن در تیم است خودش به تنهایی باید در مورد حضور وی اقداماتی را انجام دهد و زمینه را فراهم کند که سرمربی استقلال نیز خواستار کوتاه آمدن جباری است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.