قلعه‌نویی: جانواریو نباید در برزیل بازی می‌کرد

۲۱ آبان ،

  امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار دوستانه امروز تیم استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: خدا را شکر می‌کنم که مسائل مالی کم کم حل شد و خوشحالم تیم ما در حال کامل شدن است. تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و برای بازی‌های لیگ برتر آماده می‌شویم.

به گزارش تفسیری فارس،‌ سرمربی استقلال در خصوص مصدومیت جانواریو تصریح کرد: این بازیکن دچار اشتباه شد و نباید در برزیل بازی می‌کرد و فکر می‌کنم باید به صورت هوازی وکششی کار می‌کرد اما او قصد داشت خودش را آماده نگه دارد که این اتفاق برایش افتاد.

خبرنگاری پرسید مگر جانواریو در آسفالت بازی می‌کرده که مصدوم شده و قلعه‌نویی در پاسخ گفت: آنجا آنقدر زمین دارد که کسی در آسفالت فوتبال بازی نکند.

قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت جباری گفت: صبح امروز جباری را در کلینیک دیدم و امروز هم به بازیکنانمان ملحق شده است. او بازیکن خوبی است که سال قبل به خاطر مردم برای استقلال بازی کرد حتی با وجود آنکه پایش دچار آسیب دیدگی شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت عماد رضا عنوان کرد:‌ در خصوص مسائل فنی از من سؤال کنید اما امیدوارم این بازیکن به جمع ما ملحق شود.

قلعه‌نویی درباره اینکه محمود یاوری اعلام کرده اگر استقلال نظری را می‌خواهد باید ستون اصلی تیمش را به ما بدهد و نیازی به منوچهری نداریم اظهار داشت: مگر ما با فجری‌ها در خصوص منوچهری صحبتی کرده‌ایم که آنها چنین صحبتی می‌کنند؟ این مسائل در روزنامه‌ها نوشته شده و ما در خدمت منوچهری هستیم.

وی در خصوص شکایت خود از باشگاه تراکتورسازی گفت: به خاطر دریافت مطالباتم از طریق قانونی از باشگاه تراکتورسازی شکایت کردم.

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که شما به هر تیمی رفتید فصل بعد مدعی شد، گفت: روزی که به سپاهان رفتم «محمد رضا ساکت» شاهد است که به بازیکنان گفتم برای زدن بغل پا و آموزش آن به اینجا نیامدم و می‌خواهم ساختار سازی کنم تا آینده خوبی داشته باشیم. خوشحالم در تراکتورسازی نیز این کار را انجام دادم.

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.