معمای شاه نیمه اول آذر در کاخهای تهران کلید می خورد

۰۱م آذر ،

علی لدنی در گفت و گو با هنر آنلاین

سریال تازه محمدرضا ورزی در مورد دوران زندگی پهلوی دوم با فیلمبرداری در کاخهای او در تهران آغاز می گردد.

علی لدنی تهیه کننده سینما و تلویزیون که قرار است سریال”معمای شاه”در مورد زندگی محمدرضا پهلوی را به کارگردانی محمدرضا ورزی جلوی دوربین ببرد،در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین در مورد این سریال گفت:دکورها همچنان در حال آماده شدن است اما درنیمه اول آذر ماه این سریال را کلید می زنیم.
 

او افزود:ابتدا بخشهای مربوط به کاخهای شاه فیلمبرداری می گردد و پس از آن با آماده شدن دکورها،فاز دوم فیلمبرداری در آنها آغاز خواهد شد.
 

لدنی تصریح کرد:فیلمبرداری این سریال حدود پانزده تا بیست ماه به طول می انجامد.
 

به گزارش هنر آنلاین،این سریال قرار است در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در شبکه یک سیما ساخته شود. این سریال الف ویژه به زندگی محمدرضا پهلوی، آخرین پادشاه سلسله شاهنشاهی ایران می‌پردازد و از حوادث زندگی او در بازگشت از کشور سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا مرگ او را به تصویر خواهد کشید. این سریال در سه فاز به‌صورت دیجیتالی فیلمبرداری خواهد شد. هم اکنون دکورهای مورد نیاز مجموعه از جمله میدان ژاله،‌ (برای بازسازی اتفاق ۱۷ شهریور)، حلبی آباد، نوفل لوشاتو، میدان و خیابان منیریه و …در حال آماده سازی است.
 

ورزی پیش از این سریالهای دیگری در مورد تاریخ معاصر ایران در عصر قاجار ساخته است و”معمای شاه”اولین سریال او در مورد دوران پهلوی است.
 

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.