معیارهای انتخاب کوله‌پشتی مناسب در برنامه سیب

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : برنامه “سیب” سه شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به مدت ۲۵ دقیقه با موضوع انتخاب کوله‌پشتی مناسب  از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  پخش می گردد.

به گزارش ممتاز نیوز ؛ با فرا رسیدن پاییز و ایام بازگشایی مدارس والدین به تکاپوی تامین لوازم دانش‌آموزان می‌افتند. یکی از این لوازم کیف یا کوله‌پشتی است. انواع و اقسام کیف و کوله‌پشتی که در پشت ویترین‌ها خودنمایی می‌کنند والدین را برای خرید محصول مناسب دچار سردرگمی می‌کنند. در بسیاری از مواقع ملاک خرید زیبایی می‌شود در حالی که معیارهای بسیار مهمتری برای خرید این لوازم وجود دارد.از آنجا که دانش‌آموزان در شرایط بلوغ اسکلتی می باشند، متخصصان همواره بر انتخاب لوازم استاندارد و متناسب با جثه دانش‌آموزان تاکید داشته‌اند؛ چرا که لوازم نامناسب می‌تواند آسیب‌های جدی را به ستون فقرات و اندام فوقانی دانش‌آموزان وارد کند.

کوله‌پشتی باید دو بند داشته باشد و نحوه تنظیم آنها طوری باشد که در مهره‌های ناحیه پشت قرار گیرد نه در قسمت پایین روی کمر. از طرف دیگر کوله‌پشتی‌ها نباید از یک بند و به‌صورت یک طرفه استفاده شوند؛ چرا که برای حمل آن، فرد ناچار به یک طرف متمایل می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کوله‌پشتی مناسب شما می توانید برنامه سیب را از ساعت ۱۰:۳۰ سه شنبه ۱۹ شهریور به مدت ۲۵ دقیقه با حضور دکتر غزالیان متخصص طب فیزیکی از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  بشنوید.

   شما شنوندگان محترم برنامه سیب می توانید پیشنهادات ، انتقادات و دیدگاه های خود در خصوص این برنامه را از طریق  شماره پیامک برنامه  ۳۰۰۰۰۹۵۱ و ۳۰۰۰۰۹۵۵    و نشانی الکترونیکی   radiotehran@irib.ir با ما درمیان بگذارید.

برنامه سیب همه روزه به جزجمعه ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  پخش می گردد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.