مقاومت نیازمند ایمان قلبی/ مولفه‌های رهبری در انقلاب فلسطین راهگشا است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فردوسی پور بعد از ظهر چهارشنبه در سومین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی که در اصفهان در حال برگزاری است با اشاره به بحران های ایجاد شده در سوریه بیان داشت: دشمنان برای شکستن وحدت مسلمانان این بحران‌ها را در سوریه ایجاد کرده‌اند تا مقاومت شکست‌‌ناپذیر ملت فلسطین را تحت تأثیر قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر خدشه‌ای بر سوریه وارد شود در واقع اساس مقاومت مورد حمله قرار گرفته است، گفت: باید مسلمانان با همفکری و هوشیاری  راه حل مناسبی برای مسئله سوریه بیندیشند.

رئیس اداره اول خاورمیانه یادآور شد: اگر مروری بر تاریخ داشته باشیم، متوجه این نکته می‌شویم که بسیاری از رهبران دینی قیام خود را بر مسئله دفاع از فلسطین استوار کردند و از جمله این رهبران امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: آنچه به پیروزی انقلاب منجر شد این بود که امام (ره) مسئله کانونی قیام را بر آزادی فلسطین و نابودی ایادی صهیونیست استوار کرده بود که شاه از جمله این ایادی بود و در راه تحقق این هدف بلند اهداف کوچک نیز محقق شد.

بیداری و هوشیاری ملل اسلامی مترادف صیانت از دین است

فردوسی پور در ادامه صحبت های خود با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر سه مؤلفه وحدت، مردم و ایمان قلبی استوار بود، گفت: انتخاب رهبر معظم انقلاب برای هدایت جمهوری اسلامی ایران نشان داد که مؤلفه رهبری چقدر برای تداوم انقلاب موثر است.

وی اضافه کرد: این موضوع را در راهی که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی ملت ایران بر استکبار ختم شد، نیز شاهد بودیم.

رئیس اداره اول خاورمیانه با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی نیازمند ایمان قلبی است، ادامه داد: بیداری و هوشیاری ملل اسلامی مترادف صیانت از دین است و وحدت و رهبری نیز در این میان بسیار مهم است.

وی افزود: به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب دو مؤلفه برای پاسداری از انقلاب فلسطین وجود دارد که عدول نکردن از اساس و بنیان مقاومت و هدف انقلاب و نیز اجرای همه پرسی ادیان مشترک در فلسطین و خارج از این سرزمین است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.