مقایسه رقم قرارداد سرمربی پرسپولیس با مربیان تیم‌های یورو ۲۰۱۲

به گزارش خبرنگار مهر، دستمزد مانوئل خوزه در بین رده بندی دستمزدهای مربیان ۱۶ تیم حاضر در رقابتهای یورو ۲۰۱۲ در رده دهم قرار می گیرد. اگر دستمزد “اسلاون بیلیچ” سرمربی کراوسی، “میشال بیلک” سرمربی جمهوری چک و “فرانسیسک اسمودا” سرمربی لهستان را روی هم قرار دهیم باز هم به دستمزد یک سال مانوئل خوزه نمی رسد.

این در حالی است که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این رقم کف قرارداد مانوئل خوزه است و امکانات دیگری نظیر خودرو و منزل نیز باید برای او فراهم شود. در صورت قهرمانی پرسپولیس در فصل آینده رقابتهای لیگ، پاداش قهرمانی نیز به این رقم اضافه خواهد شد.

در بین تیم های حاضر در یورو ۲۰۱۲، “دیک ادووکات” سرمربی تیم ملی روسیه با دستمزد سالیانه ۷ میلیون یورو بیشترین رقم دستمزد را دریافت می کرد. بعد از او “چزاره پراندلی” و “روی هاجسون” مربیان ایتالیا و انگلیس با ۳ میلیون یورو در رده های دوم و سوم قرار داشتند.

رقم دستمزد دریافتی سرمربیان یونان و جمهوری چک که باعث حذف روسیه در مرحله گروهی رقابتها شدند روی هم فقط ۷۰۰ هزار یورو می شود که یک دهم دستمزد دیک ادووکات سرمربی روسیه است.

کمترین دستمزد را در بین این مربیان “اسلاون بیلیچ” سرمربی تیم ملی کرواسی با ۱۶۰ هزار یورو دریافت می کرد. بیلیچ این رقم را برای یک سال کار دریافت می کرد و این در حالی است که “امانوئل آدبایور” مهاجم منچسترسیتی این رقم را تنها در یک هفته دریافت می کند. دستمزد سالانه مربیان تیم های ملی حاضر در رقابتهای یورو ۲۰۱۲ به شرح زیر است:

۱ – روسیه – دیک ادووکات – ۷ میلیون یورو
۲ – ایتالیا – چزاره پراندلی – ۳ میلیون یورو
۳ – انگلیس – روی هاجسون – ۳ میلیون یورو
۴ – آلمان – یواخیم لوو – ۲٫۵ میلیون یورو
۵ – هلند – برت فان مارویک – ۱٫۸ میلیون یورو
۶ – اسپانیا – ویسنته دل بوسکه – ۱٫۵ میلیون یورو
۷ – پرتغال – پائولو بنتو – ۱٫۵ میلیون یورو
۸ – ایرلند – جیوانی تراپاتونی – ۱٫۵ میلیون یورو
۹ – فرانسه – لوران بلان – ۱٫۲ میلیون یورو
۱۰ – یونان – فرناندو سانتوس – ۵۰۰ هزار یورو
۱۱ – اوکراین – اولگ بلوخین – ۴۷۵ هزار یورو
۱۲ – سوئد – اریک هامرن – ۴۰۰ هزار یورو
۱۳ – دانمارک – مورتن اولسن – ۳۹۰ هزار یورو
۱۴ – لهستان – فرانسیسک اسمودا – ۳۰۰ هزار یورو
۱۵ – جمهوری چک – میشال بیلک – ۲۰۰ هزار یورو
۱۶ – کراوسی – اسلاون بیلیچ – ۱۶۰ هزار یورو


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.