ملت ایران عقب‌نشینی نمی‌کند

جام جم آنلاین: رییس‌جمهور خطاب به مستکبران و زیاده خواهان اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران با سر و صدا و هیاهوی آنها هرگز از حقوق اساسی خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمود احمدی‌نژاد بعدازظهر امروز در ادامه برنامه‌های صدمین سفر استانی دولت در اجتماع پرشور مردم جغتای خراسان رضوی اظهار داشت: در حالی که همه ملت‌های دنیا در مناقشه ۶۰ ساله فلسطین، حق را به فلسطینیان می‌دهند و صهیونیست‌ها را به خاطر جنایات، کشتار و اشغالگری‌هایشان محکوم می کنند و به اعاده حقوق مردم آن سرزمین موظف می دانند، اما این رژیم جعلی نمی‌خواهد حق را بپذیرد و ۶۰ سال است که به تضییع حقوق ملت مظلوم فلسطین مشغول است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله در کشورمان افزود: زیاده‌خواهان و زورگویان بین‌المللی از آنجا که نمی‌خواستند ملت ایران بر سرنوشت خود حاکم بوده و فرهنگ، حکومت و هویت خود را داشته باشد، فردی بی‌فرهنگ و قلدر را علیه این ملت تحریک کرده و یک جنگ بزرگ و جنایتکارانه علیه ایران به راه انداختند.

احمدی‌نژاد با اشاره به شرایط بین‌المللی و تحولات کشورهای منطقه اظهار داشت: در همین کشورهای اطراف ایران، عده‌ای زورگو که نمی‌خواهند تسلیم حق شوند و به حقوق مسلم ملت‌ها احترام بگذارند، مدام و هر روز علیه مردم این کشورها مرتکب جنایت می‌شوند و نه تنها حاضر به تسلیم در برابر حق نیستند، بلکه گستاخانه برمواضع خود اصرار می‌ورزند.

رییس‌جمهور خطاب به مستکبران تصریح کرد: از طرف ملت ایران به شما نصیحت می‌کنم به مسیر حق برگشته و به حق خود قانع باشید و از هزاران کیلومتر آن طرف تر، برای چپاول به سوی کشورهای منطقه خلیج فارس همچون پاکستان، افغانستان و دیگر کشورها دست درازی نکنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برآورده شدن آرزوی ۵۰ ساله مردم جغتای برای ارتقاء این منطقه به شهرستان خاطر نشان کرد: تلاش دولت این است تا هر چه سریع‌تر اداراتی که حضور آنها برای خدمات‌رسانی در شهرستان فوریت و ضرورت دارد، مستقر شوند تا مشکلات مردم را حل کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.