ملی پوشان مکمل هم هستند

ملی پوش بدمینتون گفت: تمام اردوهای بدمینتون به دو هفته قبل از مسابقات دهه فجر باز می گردد و من هم که به اردوی آماده سازی که در حال برگزاری است دعوت شدم ولی به دلیل آسیب دیدگی شرکت نکردم.

   محمد رضا خانجانی، ملی پوش بدمینتون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بیش از دو سال است که اردوهای تیم ملی بزرگسالان فقط به دو هفته قبل از مسابقات بین المللی دهه فجر باز می گردد و در طول یک سال ممکن است فقط یک یا دو اردوی دو هفته ای داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: من سال گذشته موفق شدم در مسابقات دهه فجر حریف هندی را پشت سر بگذارم که همین حریف در ۵ رقابت بین المللی دیگر شرکت کرد و مقام های قابل توجهی را کسب کرد و حتی در رقابتهایی که حدود یک ماه قبل در مالدیو برگزار شد وی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد اما هیچ کس به این موفقیت من توجهی نکرد.
خانجانی در مورد حضور نواآرمادا، سرمربی تیم ملی در ایران عنوان کرد: من به شخصه این مربی اندونزیایی را بسیار قبول دارم  و همه کسانی که در بدمینتون تخصص دارند از کیفیت مربیگری وی اطلاع دارند و من در طول دو سال اردویی که با آرمادا پشت سر گذاشتیم پیشرفت قابل توجهی داشتم و هر کسی که از حضور وی و کیفیت تمریناتش ناراضی است سخت در اشتباه است.
خانجانی هم چنین گفت: باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که بنا بر قرار دادی که مربی تیم ملی با فدراسیون امضا می کند موظف است برنامه های مسئولان را پیگیری کند و ما وقتی در طول سال برنامه تمرینی نداریم نمی توانیم به سرمربی اعتراض کنیم کم لطفی است اگر دلسوزی های آرمادا را نادیده بگیریم وی حتی در روابط ایران با کنفدراسیون آسیا نقش بسیار موثری را ایفا کرد با اینکه کشورش ایران نیست .
ملی پوش بدمینتون در خصوص استعداد یابی های فدراسیون بدمینتون گفت: من در سن زیر ۱۹ سال بازیکنان خیلی خوبی داریم ولی نباید بزرگسالان را فراموش کنیم چرا که بزرگسالان مکمل نوجوانان هستند، من کوچکترین عضو تیم ملی بزرگسالان بودم و دلیل پیشرفتم حضورم در کنار این افراد و تمرین با آنها بود.
وی تصریح کرد: من سال گذشته تنها در یک مسابقه بین المللی شرکت کردم و فدراسیون اجازه حضور بیش از این را به من نداد، چرا که ملی پوشانی که از نظر سنی بزرگتر از من بودند اجازه حضور در رقابتهای برون مرزی را داشتند اما آنها هم تنها در چند عرصه حضور پیدا کردند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.