ملی پوش تیم ملی بوکس بدلیل ضایعه مغزی جراحی شد

ملی‌پوش تیم جوانان بوکس ایران به دلیل ضایعه مغزی زیر تیغ جراحان رفت.

چهارشنبه آگوست 10, 2022ملی پوش تیم ملی بوکس بدلیل ضایعه مغزی جراحی شد

به گزارش ممتاز نیوز، محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور دارد، پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش رفت که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تیمور خانی، سرپرست اردوی تیم بوکس جوانان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص این حادثه اظهار داشت:  پس از پایان تمرینات تیم ملی، روستایی برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی رفت، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین افتاد. پس از این اتفاق سریعاً با اوژانس تماس گرفته شد و روستایی به بیمارستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: در بیمارستان مشخص شد که او متاسفانه دچار ضایعه مغزی شده است و باید سریعاً تحت عمل جراحی قرار بگیرد. پس از اطلاع از این موضوع و در اولین فرصت این بوکسور جوان کشورمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق اعلام نظر پزشک معالج او، عمل با موفقیت انجام شده است.

خانی در خصوص علت این حادثه عنوان کرد: هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است و طبق گفته پزشکان باید با بررسی‌های بیشتر مشخص شود که علت این حادثه چه بوده است. البته طبق اعلام پزشک معالج روستایی این اتفاق هیچ ارتباطی به تمرینات بوکس نداشته و نیازمند بررسی تخصصی بیشتری برای مشخص شدن دلیل حادثه هستند.

وی در خصوص شرایط حال حاضر روستایی گفت: پس از عمل جراحی درصد علائم هوشیاری محمدامین بیشتر شده است، اما متاسفانه هنوز در کما قرار داد و طبق اعلام پزشک باید منتظر ماند تا شرایط او در روزهای آینده مشخص شود.امیدوارم با دعای خیر مردم و جامعه بوکس کشورمان هر چه زودتر شاهد بهبودی این بوکسور جوان باشیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.