منتظر حضور هواداران واقعی مس هستیم

فرزاد حسین‌خانی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم، این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است اما ما هم بیکار ننشسته‌ایم و تمرینات منظم و با برنامه‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم.

کاپیتان با سابقه تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه تیم مس در این فصل از مسابقات در دیدارهای خانگی آرامش نداشته است، گفت: بازیکن، کادر فنی و عوامل باشگاه طی ۱۲ بازی خود آرامش نداشته‌اند به نظر من رفتن بازیکنی چون رضا عنایتی از مس و شهر کرمان پیامدهای خوبی برای شهر ما ندارد.

وی تصریح کرد: منتظر حضور تماشاگران و هواداران واقعی مس در بازی برابر پرسپولیس هستیم تا در این دیدار حساس و سخت حامیان واقعی خود را در کنار تیم ببینیم البته در این بین عده‌ای انگشت شمار نیز وجود دارند که قصد دارند تا با رخداد هر اتفاقی علیه تیم جوسازی کنند.

حسین‌خانی ابراز داشت: مدیون حمایت‌ها و حضور هوادارن تیم در چند مسابقات پایان فصل گذشته لیگ هستیم، اگر حمایت‌های هواداران تیم نبود شاید الان وضعیت به شکل دیگری بود و مس در لیگ دسته اول بازی می‌کرد.

وی بیان داشت: برخی اتفاقات رخ داده روی سکوها در این فصل از رقابت‌ها مشکوک است، کجای دنیا در بازی اول تیم و از دقیقه ۳۰ علیه تیمی شعار می‌دهند، ما در مسابقات پیش فصل عملکرد خوبی داشتیم و در بازی‌های خود برابر تیم‌های خارجی و داخلی عملکرد بدی نداشتیم که بخواهیم به واسطه عملکرد ضعیفمان این مسائل را ببینیم.

حسین‌خانی گفت: به عنوان یک کرمانی از این اتفاقات ناراحتم، فصل گذشته یک بازیکنی که در نیم‌فصل از تیم جدا شد پس از رفتنش از کرمان جو بدی علیه کرمان در رسانه‌ها ایجاد کرد و قطعا این مسائل اثرگذاری منفی و بدی در آینده نزدیک از خود بر جای خواهد گذاشت و هیچ بازیکنی اولویتی برای انتخاب مس و کرمان نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در تیم ما و در بین بازیکنان دو دستگی وجود ندارد، مسائل و اتفاقات روی سکو باید از سوی باشگاه مدیریت شود و اگر تا به حال ضعفی بوده این مشکل باشگاه است که نتوانسته سکوها را کنترل کند.

حسین‌خانی تصریح کرد: با هیچ کس اختلافی ندارم، با روزنامه‌فروش، لیدر و یا دکتر و به طور کل همشریان ارتباط خوبی دارم، سال‌ها برای این تیم در عرصه‌های مختلف زحمت کشیده‌ام و تصور نمی‌کنم مشکل من ضعف فنی باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.