منتقدان دکتر روحانی از صحبت‌های یکسویه خود عقب‌نشینی کنند

فروردین ۱۴۰۳

عضو حزب مردم‌سالاری با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه “همه باید به رئیس‌جمهور کمک کنند”، گفت: از فرمایشات رهبری می‌توان این پیام را هم استنباط کرد که برخی اشخاصی که از مدت‌ها پیش مخالفت خود را با دولت سرداده‌اند از مواضع خود عقب‌نشینی کنند و به این صحبت‌های یکسویه خود خاتمه دهند.

“داریوش قنبری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات “مقام معظم رهبری” مبنی براینکه “همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند” اظهار داشت: مسائل و مشکلات کنونی کشور به گونه‌ای است که در حال حاضر نیازمند همیاری و همکاری همه مردم و مسئولان با دولت منتخب هستیم.  
 
وی با اشاره به رای اعتماد به وزرا از سوی مجلس گفت: همکاری و تعامل مجلس در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم امری مهم و قابل توجه در مرحله اول برای تعامل مسئولان با دولت است.  
 
عضو حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: از فرمایشات رهبری معظم انقلاب می‌توان این پیام را هم استنباط کرد که برخی اشخاصی که از هم‌اکنون مخالفت خود را با دولت سرداده‌اند و به نوعی به دنبال سنگ‌اندازی در دولت جدید می باشند از مواضع خود عقب‌نشینی کنند و به این صحبت‌های یکسویه خود خاتمه دهند.  
 
قنبری با بیان اینکه منتقدان از مدت‌ها پیش در حال به چالش کشیدن کابینه دولت یازدهم می باشند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مخالفان از سر دلسوزی دست به انتقاد از دولت “حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی” نمی‌زنند و این در حالی است که هنوز این دولت کار خود را به صورت جدی آغاز نکرده است.

این فعال سیاسی دربارهٔ عملیاتی شدن شعارهای “حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی” در کشور گفت: محقق شدن برنامه‌ها و شعارهای رئیس‌جمهور منتخب نیازمند همراهی و حمایت تمامی نیروهای متخصص کشور طی چهار سال آینده است تا این دولت بتواند به همراه اعضای خود در راستای موفقیت و پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی گام بردارد.
 
وی تصریح کرد: وجود اشخاص متعهد، متخصص و  باتجربه در کنار رئیس‌جمهور منتخب از جمله شاخصه‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
 
قنبری خاطرنشان کرد: تدوین برنامه‌های مناسب و کارآمد ، اصلاح برخی از برنامه‌هایی که در دولت قبل وجود داشته و توجه به قانون از جمله ضروریاتی است که باید در اولین گام از سوی رئیس‌جمهور منتخب مدنظر قرار گیرد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.