«من همسرش هستم» نقد وبررسی می شود

در دویست پنجاه و دومین نشست باشگاه فیلم تهران؛

در دویست و پنجاه و دومین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «من همسرش هستم» نخستین تجربه سینمایی مصطفی شایسته در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگسرای ارسباران، این فیلم داستان یک زوج جوان است که به واسطه یک اتفاق دچار مشکل پیش‌بینی نشده‌ای در زندگی خانوادگی خود می‌شوند. فیلمنامه با مضمون خانوادگی ـ اجتماعی توسط نازنین لیقوانی نوشته شده است.

از کتاب‌هایی که به قلم نازنین لیقوانی نوشته شده می‌توان به «به سادگی خوردن یک فنجان چای» و «از میان ظرف‌های شسته شده» اشاره کرد.

مصطفی شایسته پیش از این تهیه‌ آثار سینمایی چون «بی‌پولی»، «کنعان»، «کافه ستاره»، «ابر و آفتاب» و.. را برعهده داشته است و «من همسرش هستم» نخستین تجربه شایسته در مقام کارگردان است.

نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری‌یکتا، مریم شیرازی، نیکا خسروآبادی، مریم عبدلی، شایان جلالی و محمدپارسا قراخانلو از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور، مرتضی شایسته(تهیهکننده)، مصطفی شایسته(کارگردان)، محمد باغبانی(کارشناس- منتقد)، بازیگران و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.

علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.