مهمانان حزبی ˝مناظره˝ مشخص شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در دومین قسمت از برنامه ˝ مناظره ˝، شش نفر از اهالی سیاست و صاحبنظران این حوزه با موضوع ˝ آسیب شناسی عملکرد احزاب سیاسی در ایران˝ با یکدیگر بحث و تبادل نظر می کنند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مهمانان برنامه ” مناظره “، که از فهرست احزاب و گرایش های سیاسی فعال در کشور انتخاب شده اند، روز جمعه در استودیوی شماره ۱۱ حاضر خواهند شد و دربارهٔ عملکرد احزاب سیاسی در ایران نظراتشان را بیان خواهند کرد. اسامی مهمانان دومین قسمت برنامه مناظره عبارت است از: ۱- غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ۲- محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ۳- الیاس حضرتی، روزنامه نگار و فعال حزبی ۴- محمدرضا خباز، نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی، ۵ ـ عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تبیین تاریخ ایران، ۶- مهدی فضائلی عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی.

گفتنی است در اولین قسمت برنامه ۵ نفر از مهمانان با موضوع قیمت گذاری خودرو با یکدیگر مناظره کردند و این بار برنامه “مناظره” ترکیب ۶ نفره را امتحان خواهد کرد. برنامه مناظره با اجرای مرتضی حیدری روز جمعه یکم شهریور از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ از شبکه یک روانه آنتن می گردد.

 

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.