مهم ترین نکات در خرید کانکس

خرید هر محصولی امروزه به یک وسواس با افزایش تولید کنندگان و فروشندگان و همچنین پیشنهادات و ویژگی های متفاوت هر یک در مقابل دیگری تبدیل شده است و نیاز به هوشمندی خاص یا اطلاعات رضایت بخشی در مورد محصول مورد نظر دارد. البته نقش تبلیغات نیز در پیچیدگی این امر کم نیست، زیرا تشخیص درستی شعارهای تبلیغاتی نیازمند بررسی و تحقیق های دقیق و کارشناسانه دارد.

در حال حاضر از آنجایی که کانکس محصولی است که ما دائماً آن را خریداری نکرده ایم، اطلاعات معتبر و موثق بسیار کمی در مورد خرید آن وجود دارد که خرید بهترین کیفیت این محصول را دشوار می کند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله مهم ترین نکاتی را که در هنگام خرید سازه های پیش ساخته باید بدانید را توضیح دهیم، این از وبسایت مامیس کانکس است به این امید که راهنمایی های درستی را در اختیار شما قرار دهیم و بتوانید محصولات متفاوتی را که با اطلاعات مناسب مقایسه می شوند انتخاب کنید.

کانکس کامپوزیت

راهنمای خرید کانکس از بازار

شما باید هنگام خرید هر محصولی به نکات بسیار مهمی توجه کنید که همگی آن ها اگر بر اساس اصول باشند در کنار یکدیگر باعث میشوند شما خریدی بسیار مناسب و مقرون به صرفه را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از نکات مهم در خرید کانکس را برای شما بازگو کنیم.

اولین قدم نوشتن قرارداد

همانطور که آگاه هستید هنگام خرید هر محصولی باید حتما قبل از پرداخت وجه و شروع به کار و … قراردادی ما بین شما و شرکت ارائه دهنده خدمات و محصولات بسته شود. با توجه به این موضوع مهم که کانکس یکی از محصولات مدرن و پیشرفته در عصر امروزی محسوب میشود و از مواد مختلف در مدل های گوناگون تولید میشود حساسیت قرارداد بستن دوچندان خواهد شد.
لازم به ذکر است که ما در ادامه برخی از موارد را برایتان توضیح خواهیم داد که شما هنگام دریافت پیش فاکتور و بستن قرارداد باید به تک تک این موارد دقت کنید تا زمانی که محصول آماده تحویل شد موارد را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید و پرداخت تمامی وجه کنید

نوع و اندازه شاسی

به این دلیل که این سازه ها قرار است دوام بالایی داشته باشند و به صورت طولانی مدت استفاده شوند نوع شاسی آن ها از تیر آهن بوده و در قرار داد باید ذکر شود که تیرآهن استفاده شده در شاسی از نمره چند برخوردار است و آیا به صورت دورکلاف استفاده میشود یا نه فقط به صورت موازی در کنار یکدیگر.
نکته ی که وجود دارد این است که در مواقع خاصی که مشتری میخواهد قیمت نهایی بسیار کم شود و از سازه قرار است در مکان های خاصی استفاده شود میتوان از قوطی های سبک وزن تری به جای تیر آهن استفاده نمود. حال نسبت به ابعاد و نوع کانکس تیر از نمره های: ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ برخوردار خواهد شد.

مشخص کردن اسکلت اصلی کانکس

مورد بعدی نوع اسکلت است که برپا کننده اصلی کانکس محسوب میشود و باید در قرار داد به این مورد نیز توجه جدی شود. همانطور که مستحضر هستید نوع اسکلت از آهن های پروفیل در ابعاد مختلف همانند ۴۰*۴۰ با ضخامت ۲ میلیمتر یا … خواهد بود.

ابعاد و جنس درب و پنجره

یکی زا عوامل مهم که تاثیر بسزایی در کیفیت کار و همچنین قیمت دارد نوع درب و پنجره های استفاده شده در کانکس نگهبانی است به صورت کلی میتوان در قرار نوع درب و پنجره را آلومینیوم تک جداره یا دوجداره و یا UPVC در نظر گرفت.

پوشش و نمای خارجی کانکس

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار و مهم نمای بیرونی سازه است که حتما باید قبل از شروع به ساخت آن در رابطه با اینکه از چه متریال هایی برای نمای بیرونی استفاده خواهد شود بحث کنید و با راهنمایی های کارشناسان شرکت تولید کننده کانکس به توافق برسید.

جنس پوشش داخلی

شما زمانی که سازه ای را تهیه میکنید مسلما بعد از گذشت مدتی به فکر تمیزکاری و شستن خواهید افتاد. در قرار داد باید ذکر شود که جنس ورقه های استفاده شده در داخل کانکس قابلیت شست و شو دارند یا خیر؟

نوع طراحی و تحویل

معمولاً هنگام خرید سوله در کارخانه سازنده، هزینه بارگیری و حمل آن به مقصد و تمام مسئولیت آن با شماست، مگر اینکه توافقات دیگری انجام شود یا کار در درجه اول توسط خریدار انجام شود.

به طور کلی اکثرا محصولات تولیدی کانکس در کارگاه ها مراحلش انجام میشود و بعد از اتمام کار هزنیه های حمل و نقل محصول نسبت به توافق به عهده مشتری خواهد بود ولی شرایطی وجود دارد که امکان حمل برای مشتری فراهم نیست و این چنین مواقعی کانکس اجرا در محل انجام میشود و کارشناسان برای ساختن کانکس مواد و متریال های لازم اولیه را به محل احداث میبرند و شروع به کار میکنند.

مدت زمان ساخت و تحویل

یکی دیگر از موارد مهم مدت زمان تولید محصول است اگر شما قصد خرید سازه های پیش ساخته را داشته باشید که بحث زمان در این مورد دیگر مطرح نیست چرا که کانکس از قبل تولید شده و آماده خریداری و استفاده است. ولی اگر بخواهید یک محصول اختصاصی داشته باشید و امکاناتی که خودتان میخواهید درون آن گنجانده شود باید یک بند زمان به قرار داد خود اضافه کنید.

جنس دیواره های کانکس باغی

خرید کانکس از مامیس

شرکت تولیدی کانکس مامیس با ۲ دهه سابقه درخشان شما را در مسیر ساخت و خرید انواع کانکس همراهی میکند. شما میتوانید هر آنچه که از سازه های پیش ساخته انتظار دارید داشته باشند را از مامیس بخواهید برایتان فراهم میکنند. شرکت مامیس کانکس تمامی محصولات خود را طبق استاندارد های جهانی تولید کرده و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه عرضه میکند و این یکی از دلایل محبوبیت مامیس کانکس نزد مردم است همچنین میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۸۶۱۹۸  یا ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.