مواضع اقتصادی کاندیداهای احتمالی در انتخابات را بررسی می‌کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: قصد داریم تا مواضع اقتصادی گروه‌هایی که قرار است در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمایند را در دانشگاه‌ها بررسی کنیم.

 به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، معین رئیسی نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست تشکل‌های دانشجویی که درباره موضوع عدالت‌خواهی در محل این اتحادیه برگزار شد اظهار داشت: اگرچه عدالت‌خواهی وظیفه همه مسئولان است ویژگی‌های جنبش دانشجویی مانند فرهیختگی، فعال بودن و نگاه ارزشی داشتن سبب می‌شود که عدالت‌طلبی را بیشتر دنبال نمایند. لذا عدالت خواهی شرط همیشگی دانشجویان است و طبق فرموده مقام معظم رهبری این مربوط iبه یک دوره خواست نیست.

وی افزود: عدالت طلبی یک گرایش فطری است که ممکن است در طول وقت دچار خدشه شود بنابراین یک سری عوامل مانند رفاه‌زدگی و حد و مرزهایی که اشخاص دور خود می‌کشند و از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی نیز دیده شده، گرد و غبارهایی است که iبه رفتار مسئولان دامن می زند.

وی تصریح نمود: متأسفانه مسئولان با رقابت‌های سیاسی و نامه نگاری‌های خود سبب نگرانی مردم می شود و با توجه iبه اینکه انقلاب اسلامی را پرچم‌دار عدالت خواهی و الگوی بیداری اسلامی در منطقه و جهان می‌دانیم اختلافات مسئولان iبه این موضوع خدشه وارد می کند.

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره iبه اینکه عدالت در عرصه گفتمانی و عملی iبه صورت توأمان مدنظر است گفت: قوه قضاییه که کارنامه خوبی را در مبارزه با مفاسد اقتصادی نشان داده لذا نباید خود را درگیری حاشیه‌ها نموده و از اصول غافل شود و یا در میان نمایندگان مجلس که وظیفه اصلی‌شان پرداختن iبه گفتمان عدالت و حاکم شدن گفتمان اصلی انقلاب است متأسفانه برخی از مسائل نامناسب دیده می شود و رئیس جمهور محترم نیز از این قضیه مستثنی نیست. لذا شخصی که می آید و خود را پرچمدار عدالت طلبی معرفی می‌کند iبه این معنا نیست که تا آخر خود را در این راه حفظ کند.

رئیسی با اشاره iبه برخی از اقدامات عملی تشکل متبوع خود اظهار داشت: وظیفه خود در جنبش دانشجویی را باز تولید مفاهیم عدالت خواهانه قرار دادیم و پیگیری مسائلی مانند دانشگاه آزاد را داشتیم.

وی افزود: اکنون نیز بحث توزیع ناعادلانه منابع ورزشی در سطح استان‌ها و رشته‌های مختلف که سبب سرمایه سالاری و چهره سازی از اشخاص نالایق شده را پیگیری نموده ایم.

نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح نمود: قصد داریم تا مواضع اقتصادی گروه‌هایی که قرار است در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمایند را در دانشگاه ها بررسی کنیم لذا این مباحث انتخاباتی را از ترم آینده آغاز می کنیم.

انتهای پیام


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.