موتور انگیزه ، نیرویی است برای برآوردن آرزوها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

گاهی ما فکر می کنیم برای اینکه بتوانیم آدمی با ارزش و موفق باشیم باید شرایط خاصی داشته باشیم مثل تحصیلات عالیه و موقعیت های اجتماعی و…

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، شاید همه ما بارها داستان زندگی نقاش معلولی که با پای خود تابلوهای بدیع خلق نموده یا مخترع و یا مکتشفی که تحصیلات عالیه دانشگاهی نداشته و نمونه های  دیگری که شرایط محیطی برای آنان نامساعد بوده سبب اصلی موفقیت آنان جدیت و پشتکار سبب اساسی جدیت و پشتکار آنان وجود نیروی محرک داخلی iبه نام انگیزه است.
فعالیت هایی که با پشتوانه قوی از این محرک داخلی انسان ها را در دستیابی iبه هدفشان یاری می نماید.
در این خصوص راستین روانشناس اظهار نمود: تنها سازماندهی کافی نمی باش و در هر کاری برانگیختن و ایجاد انگیزه در اشخاصی که آنان را انجام می دهند یکی از شرایط مهم و اساسی برای رسیدن iبه هدف می باشد و اشخاصی که مسئول انجام یک کار می باشند اگر حاوی انگیزه کافی باشند بر کلیه مشکلات آن چیره خواهند شد.
وی با اشاره iبه اینکه بر ایجاد انگیزه در اشخاص چه باید نمود افزود: انگیزه اشخاص تابع چهارچوب فکری آنهاست و از هیچ تعلم و منطقی برخوردار نمی باش و اگر می خواهید اشخاص از انگیزه خوبی برخوردار باشند فقط کافی است که با آن ها صادق و مهربان باشید تا آن هم خود را وقف کار و فعالیت نمایند و iبه توافق iبه هدفشان دست یابند.
گفتنی است که انگیزه با تشویق های مادی iبه وجود می آید و فقط در سایه نگرش عمیق و جامع انسان برای رسیدن iبه هدفشان iبه وجود می آید. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.