موج مثبت “سرمایه‌گذاری” در کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دولت با افزایش سیاست‌های تشویقی و تسهیلات ویژه می‌تواند سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان را به تولید و سرمایه‌گذاری بیشتر هدایت کند.

 محمد علیپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: دولت با افزایش سیاست‌های تشویقی و تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌تواند میزان سرمایه‌گذاری‌ها را در کشور افزایش دهد.
 
وی افزود: دولت با اصلاح نظام بروکراسی سبب رونق اقتصادی در کشور می‌شود.
 
علیپور گفت: با افزایش سود سپرده‌ها نقدینگی به سمت تولید هدایت می‌شود و نوسانات بازار کنترل می‌شود.
 
وی اظهار داشت: با کاهش تورم و کنترل نقدینگی،‌ نرخ رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور افزایش می‌یابد.
 
وی گفت: وزیر اقتصاد و دارایی برنامه‌هایی برای توسعه سرمایه‌گذاری در کشور در نظر گرفته تا رونق اقتصادی در کشور افزایش یابد.
 
در ادامه محمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصادی گفت: سرمایه‌گذاران داخلی باید توجه داشته باشند با برنامه‌ریزی‌ دقیق می‌توانند سود سرمایه خود را به موقع دریافت کنند.
 
وی افزود: اقتصاد کشور به صورتی نیست که تحت‌الشعاع عوامل خارجی قرار گیرد و همچنین تأثیر چندانی بر سرمایه‌گذاری داخل کشور ندارد.
 
میرمحمدی افزود: سرمایه‌گذاران باید توجه داشته باشند، بعضی از پروژه‌ها به خاطر دلایل خاص همان پروژه، ‌ناتمام مانده است و این موضوع نباید مانع سرمایه‌گذاری‌ها در داخل کشور شود.
 
وی در پایان گفت: وضعیت عمومی اقتصاد تأثیر نامطلوبی بر روی سرمایه‌گذاری ندارد و سرمایه‌گذاران باید در توسعه اقتصادی نقش مهم خود را ایفا کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.