مورینیو: دوست دارم «سلطان دیدیه» به استمفورد بریج برگردد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – ژوزه مورینیو می گوید دوست دارد تیمش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به گالاتاسرای بخورد تا شاهد بازگشت «سلطان دیدیه» به استمفوردبریج باشد.

به گزارش ممتاز؛سرمربی چلسی همچنان بر این باور است که تیمش توانایی فتح لیگ قهرمانان را ندارد اما دست کم آنها با صعود به مرحله حذفی می توانند بازیهای جالبی را تجربه کنند. مورینیو به هدف اولش که «قهرمان نشدن در لیگ اروپا» بود رسیده، چون تیمش به لیگ اروپا سقوط نکرد و همچنان در لیگ قهرمانان باقی مانده، چون مورینیو گفته بود که لیگ اروپا جام باارزشی نیست و دوست ندارد چلسی (سال قبل در این تورنمنت قهرمان شد) دوباره در این جام حضور داشته باشد و برای قهرمانی بجنگد.

حالا مورینیو می گوید دوست دارد یک بار دیگر دروگبا را در لندن ببیند، مهاجمی که در هشت سال حضور در چلسی سه قهرمانی لیگ برتر، چهار جام حذفی، دو جام اتحادیه و همچنین لیگ قهرمانان را به دست آورده: «ما یک هدف داشتیم، اینکه دیگر در لیگ اروپا قهرمان نشویم و به آن رسیدیم. حالا باید نهایت تلاشمان را در لیگ قهرمانان انجام دهیم. بله، گالاتاسرای حریف سختی است. قهرمان ترکیه با پادشاه دیدیه. بسیار سخت است. اما من دوست دارم دیدیه به اینجا برگردد و می دانم که چه احساسی خواهد داشت. او شایسته بازگشت به اینجا و استقبالی است که چند برابر باشکوه تر از استقبالی باشد که از من شد.»

مربی پرتغالی سعی می کند با حرفهایش فشار را از روی خود و تیمش بردارد: «به نظرم تیمهایی می باشند که وضعیت به مراتب بهتری نسبت به چلسی برای قهرمانی دارند، یا دست کم می توانند مدعی قهرمانی به حساب بیایند. درک این موضوع بسیار راحت است که بایرن مونیخ یک تیم قهرمان است. آنها تیمشان را حفظ کرده اند و فکر می کنم در چهار پنج سال اخیر، سه فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده اند. بعد بارسلونا هست، همان تیم و سه قهرمانی در پنج یا شش سال قبل. رئال مادرید همان بازیکنان را دارد، گرت بیل را هم اضافه کرده. اما بگذارید فعلا فکر مرحله یک هشتم نهایی باشیم، اگر ببریم می رویم یک چهارم نهایی که فقط هشت تیم در آن حضور دارند، آن موقع می توانیم متفاوت فکر کنیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.