موزه هنرهای معاصرتهران به فصل تامل می رود

۰۲خردادماه،

موزه هنرهای معاصر تهران از دوشنبه ششم خردادماه میزبان نمایشگاه سه سال اخیر هنرمندان حوزه هنری با عنوان فصل تامل می گردد.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛”فصل تامل” عنوان نمایشگاه سه سال اخیر هنرمندان تجسمی حوزه هنری است که از ششم خردادماه به مدت یک ماه در تمام فضای نمایشگاهی موزه هنرهای معاصر تهران درمعرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت، بخش دیگرآثار این مجموعه با فاصله چند روزه در گالری های حوزه هنری به نمایش گذاشته خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز ششم خردادماه در سینما تک موزه هنرهای معاصر با حضور مسولان حوزه هنری و هنرمندان برگزار می گردد.

این نمایشگاه ماحصل فعالیت سه ساله مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از سال ۸۹ تا ۹۱ است و ۳۷۸ اثرازهنرمندان مطرح حوزه هنری را در شاخه‌های نقاشی،‌کاریکاتور، گرافیک، مجسمه سازی،پوستر، ‌تذهیب و تصویرسازی را دربرمی‌گیرد و به مدت یک ماه برپا خواهد بود.

دراین نمایشگاه ۶۷نقاشی،۱۰۰ خوشنویسی، ۱۵نگارگری ، ۷۰ پوستر، ۱۰۰کاریکاتور و۲۶ حجم در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید و ۱۶۰ اثر در حوزه هنری به نمایش گذاشته خواهد شد.

همزمان با مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از دو تن ازهنرمندان پیشکسوت حوزه هنری تجلیل می گردد.همچنین دو نشست تخصصی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ خردادماه سال جاری در سینما تک موزه معاصر برگزار خواهد شد.

دراین نمایشگاه آثاری از هنرمندانی چون غلامعلی طاهری، احمد خلیلی،‌عبدالحمید قدیریان، قشقایی،‌احمد آقاقلی‌زاده، حسین نیرومند، کاظم چلیپا، مسعود شجاعی طباطبایی، حسین غلامی، حمید عجمی، محمد خزائی، علی وزیریان،‌ایرج اسکندری، به نمایش درخواهد آمد.

‌نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه هنری با عنوان “فصل تأمل”ششم خردادماه ساعت ۱۷ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح می گردد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.