موز کیلویی ۲۲۰۰ تومان؛ انبه کیلویی ۴۰۰۰ تومان

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم موز در سطح شهر به ۲۲۰۰ تومان رسیده است، گفت: قیمت هرکیلوگرم انبه هم در سطح شهر ۴۰۰۰ تومان شده است.

حسین مهاجران  درخصوص قیمت فعلی موز در بازار اظهار داشت: با توجه به نوسان و افزایش نرخ ارز قیمت هرکیلوگرم موز وارداتی درمیدان مرکزی میوه و تره باربه ۱۷۰۰ تومان افزایش یافته است. وی تصریح کرد: هرکیلوگرم موز در سطح شهر با احتساب سود بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان به فروش می رود.
رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران اضافه کرد: با توجه به اینکه قیمت تمام شده هر تن موز در حدود ۸۰۰ دلار است عرضه هرکیلوگرم این میوه با قیمت ۱۷۰۰ تومان عادلانه است.
وی در عین حال تصریح کرد: البته برخی از وانتی ها سر چهارراهها تخلف می کنند و موز را باقیمت پائین تر به مردم عرضه می کنند اما به دلیل اینکه وزنه های ترازوی آنها دستکاری شده ودارای اشکالات جدی محاسباتی است، مرتکب کم فروشی می شوند و مردم باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشند.
مهاجران در ادامه درخصوص قیمت انبه در بازار گفت: امروز قیمت هرکیلوگرم انبه وارداتی از پاکستان درمیدان مرکزی میوه و تره باربه ۳۸۰۰ تومان افزایش یافت. به گفته وی، قیمت هرکیلوگرم انبه در سطح شهر با احتساب سود در حدود ۴۰۰۰ تومان است.
۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.