کاهش قیمت هندوانه و طالبی در روز افزایش قیمت گوجه‌سبز

۱۱اردیبهشت،

20888.jpg

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت هندوانه و طالبی خبر داد.

حسین مهاجران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ هر کیلو هندوانه درجه یک ۷۵۰ تومان و طالبی درجه یک ۷۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. در کنار این‌ها گوجه سبز ساوه، قم، گرمسار کیلویی ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ تومان، گوجه سبز کاشان ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، توت فرنگی بهنمیر ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، توت فرنگی کرج و جیرفت ۶۰۰۰ تومان، توت فرنگی گیلاسی (گرگان) ۴۰۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: خیار گلخانه‌ای و خیار بوته‌ای نو که محصول گرگان است با قیمت کیلویی ۱۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت سیب زمینی نو و کهنه به سبب تقاضای بسیار از سوی رستوران‌ها با قیمت یکسان کیلویی ۹۰۰ تا هزار تومان نیز عرضه می‌شود.

مهاجران بیان کرد: پرتقال جیرفتی کیلویی ۳۰۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال کیلویی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد اما به سبب کم آب بودن پرتقال شمال آنچنان خریداری ندارد.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی یادآور شد: قیمت موز مانند سه هفته قبل همچنان ثابت است و با قیمت کیلویی ۴۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

او دربارهٔ سیب گفت: سیب با کیفیت پنج تا شش درصد مجموع سیب بازار را تشکیل می‌دهد کیلویی ۳۲۰۰ تومان و دیگر انواع سیب کیلویی ۱۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران دربارهٔ تفاوت قیمت کیوی یادآور شد: کیوی با وزن صد گرم به بالا به قیمت ۲۵۰۰ تومان و کیوی با وزن کمتر از صد گرم با قیمت کیلویی ۱۴۰۰ تومان در میدان عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی همچنین در مورد قیمت پیاز گفت: پیاز کیلویی ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی در پایان بیان کرد: هر کیلو بادمجان گلخانه‌ای کیلویی ۱۲۰۰ تومان، بندری ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان و فلفل دلمه سبز ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.