موسس مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب مشهد درگذشت

شنبه ۷ مرداد – ۰۴:۰۸:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

حجت الاسلام والمسلمین روحانی کاشمری موسس مدرسه علمیه علی بن ابی طالب (ع) مشهد پس از سپری کردن یک دوره طولانی بیماری در مشهد مقدس در سن ۷۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین روحانی کاشمری از شاگردان برجسته حضرات آیات میرزا جواد آقا تهرانی ، سعیدی و مروارید بود که سالیان متمادی به وعظ و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) و پاسخگویی به سوالات و شبهات جوانان اشتغال داشت و خدمات فراوانی را در حوزه های علمیه انجام داد .
ایشان در سال ۱۳۱۹شمسی در کاشمر متولد شد و پس از سپری کردن دوران کودکی وارد مدرسه علمیه حاج سلطان کاشمر شد و سطوح حوزوی را نزد اساتید برجسته فراگرفت.
این عالم ربانی با استفاده از کرسی وعظ و خطابه نقش بسزائی در ترویج معارف اهل بیت (ع) ایفا نمود و همواره با قشر جوان ارتباطی نزدیک و صمیمی داشت . وی در سال ۱۳۴۱شمسی «انجمن پاسخ به سوالات جوانان» را در کاشمر راه اندازی کرد و از این طریق ارتباط خود را با نسل جوان گسترش داد .
حجت الاسلام والمسلمین روحانی کاشمری در سال های قبل از انقلاب به مشهد مقدس آمد و ضمن استفاده از محضر بزرگان خراسان در این شهر ساکن شد و به ادامه فعالیت های تبلیغی خود مشغول شد .
ایشان مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) را با همکاری جمعی از خیرین تاسیس نمود و خود مدیریت آن را بر عهده گرفت .
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بصیرت این خطیب توانا پس از سال ها تبلیغ و خطابه ، به بیماری طولانی مبتلا شد و سرانجام پس از چندین سال رنج و تحمل سختی روز جمعه ۶/۵/۹۱ دار فانی را وداع گفت .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۸۱۶۰۸۳۱۷۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.