موشها وارد شهر شدند/ ˝شهر موشها ۲˝ به اکران نوروزی نخواهد رسید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سکانس‌های مربوط به قسمت های داخلی ˝شهر موش‌ها ۲˝ فیلمبرداری شده است و موش‌ها وارد شهر خود شدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ آخرین خبرها از پروژه “شهر موش‌ها۲” حاکی از این است که ساخت دکور مربوط به شهر تمام شده است و موش‌ها وارد شهر شدند. مرضیه برومند و گروه “شهر موش‌ها۲” بخش‌ها و سکانس‌های مربوط به فضای داخلی را گرفته‌اند و این روزها در حال فیلمبرداری بخش‌های خارجی و مربوط به حضور موش‌ها در شهرشان می باشند.

پروژه “شهر موشها ۲” یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال ساخت سینمای ایران است که به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی جلوی دوربین رفته است. زمزمه‌هایی مبنی بر حضور این فیلم در جشنواره ۳۲ فجر به میان آمده بود که با طولانی شدن مراحل ساخت این فیلم این امر منتفی است.

پروژه سینمایی “شهر موش‌ها ۲” به کارگردانی مرضیه برومند با فیلمنامه فرهاد توحیدی طی مراسمی ۵ مهرماه در بوستان ولایت کلید خورد و هنوز فیلمبرداری این فیلم ادامه دارد. با پیش‌بینی‌های انجام شده قرار بود اکران این فیلم که تداعی‌کننده خاطرات کودکان دهه شصت است؛ همزمان با نوروز ۹۲ باشد که به سبب طولانی شدن مراحل فنی این اتفاق میسر نیست. به احتمال بسیار “شهر موش‌ها ۲” عید فطر سال ۹۳ روی پرده می‌رود.

محسن شاه ابراهیمی طراحی دکور این فیلم را برعهده دارد و بهرام دهقانیار موسیقی فیلم را می‌سازد.

مجموعه “شهر موش‌ها” برای اولین بار در سال ۱۳۶۰ توسط شبکه اول سیما، و به کارگردانی محمد علی طالبی و کارگردانی عروسکی مرضیه برومند برای کودکان و دانش آموزان ابتدایی ساخته شد. این مجموعه قرار بود دانش آموزان را برای رفتن به مدرسه ترغیب کند. این مجموعه ۱۰ قسمتی در نهایت با کاراکترهای اصلی عینکی و کپل ساخته شد که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت و زمینه برای ادامه این مجموعه هموار شد.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.