موفقیت کلاه قرمزی در جذب مخاطب

«کلاه قرمزی و بچه ننه» همان گونه که پیش بینی می شد توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند و ظرف پنج روز نمایش به فروش ۳۷۰ میلیون تومان برسد. فیلمی که علاوه بر مخاطب کودک توانست خانواده ها را که مدت ها بود از سالن های سینما دور شده و آن را ترک گفته بودند با سالن سینما آشتی دهد.

سه فیلم «ضد گلوله»، «کلاه قرمزی و بچه ننه» و «بی خداحافظی» که هر یک امیدهای فروش در سینماهای تهران و شهرستان ها بودند با تصمیم شورای صنفی نمایش از هفته گذشته و با یک روز تاخیر (پنج شنبه ۲۶ مردادماه)، بدون داشتن پردیس های سینمایی و سالن های سینمایی حوزه هنری روانه سینماها شدند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» همان گونه که پیش بینی می شد توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند و ظرف پنج روز نمایش به فروش ۳۷۰ میلیون تومان برسد. فیلمی که علاوه بر مخاطب کودک توانست خانواده ها را که مدت ها بود از سالن های سینما دور شده و آن را ترک گفته بودند با سالن سینما آشتی دهد به طوری که در طول ۵ روز اول اکران فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه»، بیش از ۱۰۵ هزار تهرانی برای تماشای این فیلم به سینماها رفتند.

فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب شب گذشته توانست به فروش ۱۱۷ میلیون تومانی در سینماهای تهران دست یابد . این فیلم از بلیت های ۵۰۰۰ هزار تومانی پردیس های سینمایی و سالن های مدرن محروم بوده است اما شب گذشته رکورد فروش فیلم ها را در یک روز پشت سر گذاشت. این فیلم در شهرستان ها هم فروش مناسبی داشت و در روز گذشته در چند شهر بزرگ فرصت نمایش یافت و به فروش ۴۷ میلیون تومانی نایل شد.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» ۲۵ سالن سینما در اختیار دارد که اکثر آن ها در گیشه بلیت ۳۰۰۰ تومانی به تماشاچی ارایه می دهند، تنها هشت سالن سینما از بلیت ۴۰۰۰ تومانی بهره برده است . با نگاهی به فروش فیلم تنها در یک روز گذشته سالن های تهران به این نکته حایز اهمیت می رسیم که تقریبا ۳۳۴۰۰ نفر تماشاگر برای دیدن فیلم به سالن های سینما مراجعه کرده است که این رقم درخور توجه است.

در طول این ۵ روز هم اگر به طور میانگین قیمت بلیت را ۳۵۰۰ تومان فرض کنیم، متوجه خواهیم شد بیش از ۱۰۵ هزار نفر برای دیده کلاه قرمزی به سینماها رفته اند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.