موقوفه ای ۵ میلیارد ریالی با نیت کمک به نیازمندان در سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسید

اردیبهشت ۱۴۰۳

جدیدترین وقف در سال ۹۲ به ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با نیت کمک به فقرا و درماندگان در سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، جواد صدر فرزند احتشام یک باب منزل مسکونی به متراژ ۲۰۴ مترمربع به صورت دوبلکس سه خوابه با حیاط مشجر را وقف عام کرد تا عواید آن در سال، پس از کسر حق التولیه قانونی به سه قسمت مساوی تقسیم و یک قسمت صرف عزاداری امام حسین (ع) در روز عاشورا و دو قسمت نیز صرف کمک به فقرا و درماندگان شود.
براساس این گزارش، تولیت این موقوفه که به نام «احتشام صدر» پدر واقف نامگذاری شده است ، با متولی و پس از مرگ وی با همسر ایشان و پس از وی نیز با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ و نظام آّباد خواهد بود.
جواد صدر واقف خیراندیش در گفتگویی اظهار کرد: این عمل خداپسندانه را به جهت باقیات و صالحات و خیرات انجام دادم تا ثواب آن نصیب خودم و پدر مرحومم شود.
وی با بیان اینکه این عمل را به نام اباعبدالله الحسین (ع) متبرک کرده است ، گفت:در این ۳۰ سال کار در سازمان اوقاف به ارزش این عمل خداپسندانه واقف شدم.
این همکار اوقافی ادامه داد: در مدت کار در این سازمان با این حقیقت روبرو شدم که مردم هنوز با فرهنگ وقف آشنا نیستند و در این زمینه تبلیغات لازم باید به زبان ساده به آنان ارائه شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با معرفی نیازهای روز جامعه به مردم باید آنان را به سمت وقف های تازه با نیت پوشش این نیازها ترغیب کنیم./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.