میثاقیان: سنگ هم ببارد، باید ببریم

۳۰م دیماه ،

اکبر میثاقیان دربارهٔ بازی تیمش برابر سایپا، گفت: در هفته قبل هم ما باختیم و هم تیم سایپا و از این جهت شرایطی برابر داریم. هرچند اعتقاد دارم شکست ما از راه آهن ظالمانه بود ولی علاقه‌ای ندارم دربارهٔ‌ آن بازی صحبت کنم. به هر حال در آن دیدار در حق ما ظلم شد.

او در ادامه گفت: در هر حال این دیدار بسیار سخت خواهد بود چرا که وضعیت هر دو تیم خوب نیست ولی ما برای برد به میدان می‌رویم و با توجه به شرایط‌مان از آسمان سنگ هم ببارد باید ببریم.

میثاقیان در پاسخ به این که سایپا مدت‌هاست نبرده و شاید این فرصت خوبی برای آلومینیوم ایجاد کند، گفت: ما هم در طول فصل زیاد خراب کردیم ولی امیدمان را از دست نداده‌ایم و قطعا سایپا هم مشابه همین وضع را دارد.

سرمربی آلومینیوم در رابطه با وضعیت ایمون زاید گفت: کارت بازی‌اش بعد از بازی با راه‌ آهن صادر شد و در این بازی امکان حضورش در میدان وجود دارد.

او در پایان با اعلام این که تیمش مصدوم و محرومی را در این بازی ندارد، گفت: تیم‌مان واقعا یک دست است و بازیکنان ما صادقانه و از دل و جان در تیم بازی می‌کنند و دو باخت اخیرمان یک اتفاق بوده و مطمئنا با دو برد پیاپی و تلاش بیشتر از انتهای جدول جدا می‌شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.