میثاقیان: خاطرات فراوانی در اهواز دارم

۲۳م دیماه ،

اکبر میثاقیان عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد: خاطرات زیادی در اهواز دارم و به واسطه مربیگری در تیم استقلال اهواز به نوعی این استان را استان خود می دانم.

وی افزود: قطعا فولاد خوزستان جزو برترین باشگاه های فوتبالی کشورمان است که از مجموعه ای بدون حاشیه و دارای سرمربی بزرگ برخوردار است. فرکی توان خود را به خوبی در این تیم به نمایش عموم گذاشته است. در مقابل تیم ما با توجه به سابقه کمی که در لیگ برتر دارد در این دیدار یک بازی سخت را در پیش رو خواهد داشت اما این بازی از زیبایی های خاص خود نیز بهره می برد.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان وضعیت تیم خود را رو به بهبود دانست و اظهار کرد: در بین تعطیلات نیم فصل سعی خودمان را بر جذب بازیکن با تجربه گذاشته ایم و در این بین سه بازیکن به تیم جذب کرده ایم و امیدواریم که از آنها در بازی های آینده بهترین استفاده را ببریم.

میثاقیان عنوان کرد: آلومینیوم یک تیم جوان است و شاید یکی از دلایل کم امتیاز بودن تیم ما نیز همین موضوع باشد. در حال حاضر تیم ما به یک روند خوب رسیده است و امیدواریم در بازی مقابل فولاد نیز آن را ادامه بدهیم.

از سری رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.