میثاقیان: در مقابل سایپا بازنده نخواهیم بود

 اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در لیگ برتر بازی آسان نداریم ، فردا بازی سختی مقابل تیم خوب سایپا داریم اما ما هم تیم بسیار خوبی هستیم. وی گفت: در پنج دیدار گذشته عملکرد خوبی داشتیم اما بدشانسی و اندکی کم لطفی داوران در نتیجه گیری ما تاثیرگذار بود.

وی اظهار داشت: نشان داده ایم که تیم خوب و جوانی داریم و کسب چهار تساوی از پنج بازی گذشته حکایت از این دارد که به راحتی تسلیم حریفان نمی شویم.

میثاقیان ادامه داد: در سه بازی که در بندر عباس میزبان بودیم داوران پنج پنالتی برای تیم ما نگرفتند که اگر این مهم اتفاق می افتاد، اکنون در جدول وضعیت خوبی داشتیم.

وی اظهار داشت: لیگ دوازدهم قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست ، برای اولین بار پنج تیم سقوط می کنند و چندین تیم نیز برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنند ، این هم از شانس ما است که در چنین وضعیتی به لیگ برتر صعود کرده ایم.

میثاقیان در خصوص کار کردن در شرایط آب و هوای بندر عباس نیز گفت: شرایط تیم ما با همه تیم ها فرق دارد ، به دلیل گرمای زیاد ساعت تمرینی کمتری داریم و نمی رسیم به شکل مطلوب کارهای تاکتیکی انجام دهیم ، با این وضعیت نسبت به تیم های دیگری که در سال اول به لیگ برتر راه یافته اند عملکرد بهتری داشته ایم.

دیدار تیم های آلومینیوم هرمزگان و سایپای البرز عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.