میثاقیان: تیمی که نبازد آخرش می‌برد

به گزارش ایسنا، اکبر میثاقیان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز همدری با زلزله زدگان استان آذرباییجان شرقی، افزود: از دست دادن عزیزان هموطنم بسیار مرا آزرد و وظیفه خود را می دانم با بازماندگان این حادثه دلخراش همدردی کنم و امیدوارم خداوند به آنان صبر دهد.

وی در ادامه در خصوص دیدار هفته چهارم برابر فولاد و توقف این تیم باتجربه در بندرعباس، اظهار کرد: فولاد تیم پرمهره ای است و خط حمله و هجومی آن جزو برترین های ایران است اما عملکرد و سازماندهی دفاعی بازیکنانم اجازه خلق هیچ موقعیتی را به آن ها نداد و تنها بر روی یک ضربه ایستگاهی دروازه خود را باز شده دیدیم.

میثاقیان با بیان اینکه آلومینیوم توانست در این دیدار نمایش دلنوازی از خود به نمایش بگذارد، تصریح کرد: مطمئن باشید تیمی که توانایی نباختن را داشته باشد، به طور حتم توانایی برد را هم دارد و این امر در دیدار با راه آهن به وقوع خواهد پیوست.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص دیدار با راه آهن خاطرنشان کرد: راه اهن باشگاه با قدمتی است که سابقه همکاری با آن را دارم و در حال حاضر از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است و حضور دایی بر روی نیمکتشان، می تواند وزنه ای برای آن ها محسوب شود اما به هواداران این اطمینان را می دهم که با حمایتشان در دیدار برابر راه آهن در بندرعباس نخستین سه امتیاز خود در لیگ برتر را کسب کنیم.

وی همچنین عملکرد تیم آلومینیوم را در چهار هفته گذشته رو به رشد توصیف و اضافه کرد: نخستین سالی است که آلومینیوم در لیگ برتر حاضر می شود و رده بندی کنونی لیگ برتر هیچ چیز را مشخص نمی کند و تا هفته دهم تازه عیار ۶۰ درصدی تیم ها مشخص می شود.

میثاقیان در پایان گفت: عملکردمان نسبت به شرایطمان تاکنون مطلوب بوده است و با وجود بازیکنان جوان و با انگیزه به طور حتم در پایان فصل در لیگ برتر ماندگار خواهیم بود و روز به روز بهتر شده اما باید این موضوع را فراموش نکنیم که راه سختی تا پایان فصل در پیش داریم که نیازمند حمایت تمامی مسوولان و هواداران هستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.