می‌توانیم در اولدترافورد بیش از یک گل بزنیم

۲۶ام بهمن ،

ژوزه مورینیو پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل منچستر یونایتد در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو مطمئن است که رئال مادرید می‌تواند بیش از یک گل در اولدترافورد به ثمر برساند.

به گزارش فارس،وی در این باره اظهار داشت: در بازی برگشت آزادی بیشتری وجود دارد. فکر می‌کنم برنده در دقیقه پایانی مسابقه مشخص می‌شود. این یک مسابقه ۵۰-۵۰ است. تساوی یک بر یک نتیجه بدی نیست و ما می‌توانیم در خانه آنها گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی پرتغالی مادرید ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند. ما کارمان را با قدرت آغاز کردیم و مسابقه سختی داشتیم. فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم که توپ به تیر دروازه اصابت کرد و وقتی آنها برای اولین بار وارد نیمه زمین ما شدند، بدون اینکه موقعیت خاصی داشته باشند توانستند گلزنی کنند و این شرایط سختی برای بازیکنان بود.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم در بازی برگشت گل‌های بیشتری بزنیم. آنها در نیمه دوم ۲ فرصت بسیار خوب داشتنند اما نتوانستند از آن استفاده کنند زیرا ما بازی را در دست داشتیم. اینجا لیگ قهرمانان است؛ این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و من فکر می‌کنم آنها کارشان را خوب انجام دادند.

مورینیو تأکید کرد: این مسابقه چیز جدیدی نبود و شگفت‌زده نشدیم. نه از مسابقه و نه از نتیجه تعجبی نکردیم. این چیزی بود که من منتظرش بودم زیرا در دور برگشت آزادی بیشتری خواهیم داشت و من فکر می‌کنم برنده می‌تواند در دقیقه پایانی مشخص شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.