پراندلی:می توانیم نظم تیمی انگلیس را برهم بزنیم

    چزاره پراندلی در کنفرانسی خبری در شهر کیف گفت: از تمامی بازیکنان تیم از جمله ماریو(بالوتلی)انتظار دارم که آماده حضور در این دیدار باشند.

وی افزود:هیچکدام از بازیکنان درباره حضور خود در این دیدار اطلاع ندارند و من به تمامی آنها می گویم که با تمام قدرت آماده حضور در این دیدار باشند.

پراندلی درباره تیم ملی فوتبال انگلیس گفت:ما برای این دیدار آماده ایم و تیم انگلیس و روش بازی این تیم را بارها مورد بررسی و مطالعه قرار داده ایم. آنها یکی از بهترین تیم های حاضر در این رقابت ها محسوب می شوند.

وی افزود:متوسط فاصله بین خطوط حمله و دفاع تیم ملی فوتبال انگلیس سی و هشت تا سی و نه متر است و ما می توانیم از این موقعیت استفاده کنیم و نظم تیمی آنها را بر هم بزنیم و من مطمئنم که اگر بازیکنان ما نظم تیمی خود را حفظ کنند و بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند آنگاه می توانیم در این دیدار به برتری برسیم.

بالوتلی بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا هم در این کنفرانس خبری گفت:امیدوارم این دیدار یکی از بهترین دیدارهای این رقابت ها شود و امیدوارم که همگان از آن لذت ببرند. بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس با نحوه بازی من آشنایی دارند و من هم آنها را می شناسم و امیدوارم که تیم ما در این دیدار برنده شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.