اسکولاری: انگلیس تیمی کامل است

۱۳خردادماه،

لوئیز فیلیپه اسکولاری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر انگلیس در ورزشگاه ماراکانای برزیل گفت: از لحاظ تملک بر توپ و فضاسازی ما در نیمه اول استثنایی بازی کردیم اما در نیمه دوم بازی را به نمایش گذاشتیم که چندان به دل من ننشست. ما به انگلیسی‌ها بیش از حد فضا دادیم. خود ما بودیم که به آنها اجازه دادیم بر بازی سوار شوند و گل بزنند.

به گزارش تسنیم، اسکولاری افزود: هواداران از ما انتظار داشتند این بازی را ببریم. آنها گل می‌خواستند اما نمی‌دانند و نمی‌توانند درک کنند که بازی برابر تیمی مانند انگلیس چقدر سخت است. در ترکیب تیم ملی انگلیس تعداد زیادی بازیکنان فوق‌العاده حضور دارند و به نظر من این تیم یک تیم کامل است.

اردوی آماده سازی تیم ملی برزیل برای حضور در جام کنفدراسیون‌ها به عنوان میزبان این رقابت‌ها، یکشنبه هفته آینده با برگزاری یک بازی دوستانه دیگر مقابل تیم ملی فرانسه ادامه پیدا خواهد کرد و اسکولاری می‌گوید که برای آن بازی هم تیمی مشابه با تیمی که برابر انگلیس بازی کرد را به میدان خواهد فرستاد.

او اظهارداشت: تیمی که برابر فرانسه بازی خواهد کرد تقریبا ۹۰ درصد مشابه به تیمی است که برابر انگلیس به میدان رفت. شاید هم ۱۰۰ درصد. همه چیز به تمرینات بستگی دارد. در مورد برخی چیزها باید تجدیدنظر شود. به طور مثال اسکار در این فصل ۷۱ بازی انجام داده است و باید در اواسط هفته آینده دربارهٔ او تصمیمی بگیریم. فرد هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و مثل لوئیز گوستاوو که تازه به ما ملحق شده نیاز به زمان دارد تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.