میترا حجازی‌پور: سخت‌ترین رقیبم در قهرمانی کشور “پورکاشیان” بود

۲۲م آذر ،

قهرمان شطرنج بانوان ایران عنوان کرد: بهترین بازیکنان کشور حریفانم بودند.

میترا حجازی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری بانوان تصریح کرد: مرحله فینال این مسابقات از نهم تا هفدهم آذر ماه به میزبانی زنجان با حضور ۲۴ شطرنج‌باز از بهترین‌های کشور در ۱۱ دور به روش سوییسی برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور طی چندین مرحله در طول سال برگزار گردید که در مرحله نهایی آن توانستم با غلبه بر رقیبانم، قهرمان شوم و به اندازه ۱۶ امتیاز افزایش ریتینگ داشته باشم.

حجازی‌پور با بیان اینکه این مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود، گفت: سخت‌ترین رقیبم در این دوره آتوسا پورکاشیان بود که در مقابل هم به تساوی رسیدیم، سال قبل نیز در این مسابقات توانستم به مقام دوم دست یابم ولی امسال فقط هدفم این بود تا بهترین بازی را داشته باشم که خوشبختانه با این هدف توانستم به مقام اول برسم.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که هنوز برنامه مسابقات بین‌المللی اعلام نشده است، افزود: از مسابقات بین‌المللی پیشرو، به احتمال بسیار بهار سال آینده در رقابتی حضور خواهم یافت و به جز آن چند مسابقه آزاد داخلی نیز در طول سال وجود دارد که هنوز برای شرکت در آن‌ها تصمیمی نگرفته‌ام.

قهرمان شطرنج بانوان ایران تاکید کرد: خوشبختانه شطرنج ایران نسبت به سال‌های قبل پیشرفت قابل توجهی داشته است که نمونه آن مسابقات اخیر قهرمانی کشور، آمادگی شطرنج‌بازان و سطح کیفی بسیار خوب این مسابقات بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.