میزان جا به جایی مسافران نوروزی در استان گلستان ۱۱ درصد افزایش یافت

۱۹فروردین۱۳،

مهندس ˈابوالفضل صفریˈ امروز اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سال ۹۲ و با توجه به بسترسازی انجام گرفته در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافران، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری با جا به جایی قریب به یک میلیون مسافر طرح نوروزی، طی ۶۱ هزار و ۷۸۵ سفر بین شهری، نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه گفت: جا به جایی تعداد ۲۰ هزار نفر کاروان بسیج دانش آموزی، دانشجویی و بسیج محلات و نواحی در طول سال و ایام طرح نوروزی، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور به وسیله ناوگان موجود در استان به نحوی مطلوب انجام پذیرفت.

مهندس صفری افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند تردد شمار برخط استان گلستان از زمان آغاز طرح نوروزی، تعداد ۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۷۰۵ تردد انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین به ثبت رسیده که نرخ جریان ترافیک ۴۳۸ وسیله نقلیه در ساعت با میانگین سرعت ۸۲ کیلومتر در شبکه راه های استان بوده است.

وی ادامه داد: تعداد وسایل نقلیه سنگین در ایام طرح نوروزی ۵۷۱ هزار و ۷۷۳ وسیله معادل ۱۰ درصد از میزان کل تردد بوده است که نشان دهنده روانی ترافیک در جاده های استان است.

۶۰۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.