میزبانی فوتسال ناشنوایان آسیا به ایران رسید

رییس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری مسابقات آسیایی فوتسال ناشنوایان به میزبان ایران در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

میزبانی فوتسال ناشنوایان آسیا به ایران رسید

به گزارش ممتاز نیوز، مهران تیشه‌گران اظهار کرد: در جریان برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان رده سنی زیر ۲۱ سال در مالزی، کنفدراسیون آسیا پیشنهاد میزبانی مسابقات فوتسال در رده سنی بزرگسالان را به ایران داد که مورد موافقت قرار گرفت، این مسابقات قرار است اردیبهشت سال آینده برگزار شود.

وی پیرامون این پرسش که برای رها نشدن بازیکنان فوتسال زیر ۲۱ سال چه برنامه‌ای برای این تیم پیش‌بینی شده است، افزود: سعی داریم از این بازیکنان در تیم ملی استفاده کنیم تا ضمن جوانگرایی، تیم پرقدرت و خوبی را برای رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا که سال آینده به میزبانی ایران برگزار می‌شود، آماده کنیم.

تیشه گران در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان تیم ایران حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در ۴ رشته کشتی، جودو، تکواندو و کاراته قرار بود اسفندماه به میزبانی قرقیزستان برگزار شود که ما نیز آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به کنفدراسیون آسیا اعلام کرده بودیم که متاسفانه به دلیل عدم اعلام آمادگی اکثر تیم‌ها، این رقابتها از سوی کنفدراسیون آسیا لغو شد.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین با اشاره به اعزام تیم ملی شطرنج به مسابقات آسیایی در اردن، تصریح کرد: این مسابقات دوم تا ۹ اسفند در اردن برگزار می‌شود که در صورت تامین منابع مالی تصمیم داریم ۱۰ شطرنج باز دختر و پسر را به این رقابتها اعزام کنیم.

تیشه گران در پاسخ به این پرسش که آیا امسال برای کشتی ناشنوایان برنامه خاصی دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با لغو مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در قرقیزستان چون مسابقات دیگری در این رشته پیش‌بینی نشده است، تا پایان سال هیچ برنامه‌ دیگری از نظر برگزاری اردو نداریم، البته چون در سال آینده مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان در قرقیزستان را داریم، تمام برنامه‌ریزی‌ها به سال آینده موکول شده تا با آمادگی خوبی در این تورنمنت حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.