حضور ۱۱ تیم در رقابت‌های فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

رقابت‌های فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه یازده تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی ایران برگزار می‌شود که یازده تیم خارجی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

حضور ۱۱ تیم در رقابت‌های فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

به گزارش ممتاز نیوز، مهران تیشه‌گران، رییس فدراسیون ناشنوایان، درباره رقابت‌های فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که برای دومین بار به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات از ۱۱ تا ۱۹ اردیبهشت با حضور ۱۲ تیم ژاپن، تایلند، قرقیزستان، ازبکستان، عراق، چین، قزاقستان، مالزی، افغانستان، تاجیکستان، ایران و کویت برای دومین بار به میزبانی ایران برگزار می‌شود که تلاش بر این است در این دوره‌ نیز روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

او درباره تیم فوتسال بانوان ناشنوا نیز گفت: رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بخش بانوان برای دومین بار است که برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در بخش بانوان با حضور تیم‌های ایران، چین و ژاپن برگزار می‌شود. البته بانوان کشورمان برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

تیشه‌گران در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها انتخابی جام جهانی فوتسال است و در پایان چهار تیم برتر به جام جهانی که آبان‌ماه در برزیل برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.