میزبانی همیاری زنجان در سالن ۶ هزار نفری!/ سالن قشم از سوی فدراسیون تأیید شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

تیم بسکتبال همیاری زنجان با آماده نمودن سالن ۶ هزار نفری مجموعه انقلاب بیشترین ظرفیت تماشاگر را در بین تیم های سوپر لیگ امسال خواهد داشت.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تیم همیاری زنجان که سال قبل در سالن ۱۴۰۰ نفری امجدیه زنجان میزبان بازی های لیگ بود در تعطیلات میان دو فصل سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب را برای میزبانی لیگ بسکتبال آماده نمود و افتتحایه این سالن هم در دیدار هفته دوم بازی ها مقابل عملیات غیر صنعتی ماهشهر خواهد بود.

زنجانی ها روز قبل نیز در این سالن به تمرین پرداختند.

* فدراسیون سالن قشم را تأیید نمود

فدراسیون بسکتبال با حل مشکلات سالن اصلی قشم، این سالن را برای میزبانی سوپر لیگ بسکتبال مورد تأیید قرار داد.

قشمی ها سکوهای تماشاگران را از ۳ ردیف به ۵ ردیف افزایش داده و جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران و محل ویژه ای برای تصویر برداران ایجاد نموده اند، ضمن اینکه رختکن های سالن تختی هم بازسازی شده و به این ترتیب با بازدید نور بخش رئیس سازمان لیگ و جهانی؟ دبیر فدراسیون میزبانی قشم در لیگ مورد تآیید قرار گرفت.

گفتنی است، تیم قشم هنوز هم اسپانسر قدرتمندی برای سوپر لیگ پیدا نکرده است و بها های این تیم از سوی صغیری مدیر عامل باشگاه تأمین می‌شود.

* اونتار یولت به هفته سوم می‌رسد

اونتار یولت بازیکن سهمیه خارجی تیم نفت سپاهان تهران اوایل هفته آینده وارد ایران شده و به بازی هفته سوم این تیم مقابل استقلال قشم می‌رسد.

تیم سپاهان بازی های خود را بدون بازیکن خارجی و با تنها ۳ جلسه تمرین رسمی آغاز نمود و در هفته دوم با تیم تازه وارد البدر کنگ رو به رو می‌شود.

شنیده می‌شود با لغو پروازهای بندر لنگه تیم تهرانی از بندر عباس با اتوبوس راهی برگزاری مسابقه شد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.