ناآشنایی ۷۰ درصد ایرانی‌ها با قابلیت‌های آی‌فون

۲۹م دیماه ،

حدود ۷۰ درصد از کاربران ایرانی گوشی‌های آی فون آشنایی چندانی با امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی آمریکایی ندارند.
“مهدی عبقری” یکی از واردکنندگان گوشی‌های آیفون در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به استقبال بالای مشتریان از گوشی‌های آی فون درکشور اظهار داشت: با وجود قیمت بالای آی‌فون ۵ ،‌ از زمان عرضه اولیه آن در کشور تا کنون توانسته شمار بالایی از مشتریان این کالای ارتباطی و دیجیتالی را به خود اختصاص دهد.
وی افزود:‌ هم اکنون بیشتر خریداران آی فون این کالا تنها به سبب برند اپل بودن خریداری می کنند و توجه چندانی به امکانات و نرم افزارهای این گوشی ندارند.
وی افزود:‌ هم اکنون فناوری‌های تازه و پیشرفته‌ای روی گوشی ۵ آی فون تعبیه شده و این در حالی است که در همین حال یکی از کارشناسان موبایل یکی از دلایل استفاده نکردن از قابلیت‌های پیشرفته گوشی‌ها را عدم علاقه کاربران به کارآیی موجود در گوشی ها دانست و گفت: در حال حاضر تنها امکاناتی همچون دوربین، حافظه و سیستم پخش کننده از قابلیت هایی محسوب می‌شود که بیشترین درصد استفاده کاربران را به خود اختصاص داده است.
“علی مجدوند” افزود: هم اکنون امکان بهره‌گیری مناسب و کم هزینه از سیستم اتصال به اینترنت با سرعت بالا و انتقال داده‌ها از جمله عکس در شبکه موبایل وجود ندارد و این در حالی است که قیمت نسبتا بالای بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار به سبب وجود همین امکانات روی آنها است که متاسفانه در ایران کاربرد چندانی ندارد.
وی افزود:‌ بعد از امکان برقراری تماس، استفاده از شبکه‌های اطلاعاتی آنلاین از جمله اینترنت مهمترین و کاربردی‌ترین امکان موجود روی گوشی تلفن همراه می تواند باشد اما در کشورما به سبب نبود شرایط لازم برای استفاده از این امکانات، عکس گرفتن و فیلمبرداری به کاربرد مهم گوشی میان کاربران تبدیل شده است.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.