نادریان:تیم تکواندوی امید ایران در بهترین شرایط روحی و فنی قرار دارد

به گزارش روز جمعه ایرنا،تیم تکواندوی امید ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا فردا (شنبه) تهران را به مقصد هوشی مینه ویتنام ترک خواهد کرد.

تیم امید ایران که بنابر تصمیم مسوولان فدراسیون تکواندو جایگزین تیم بزرگسالان در رقابت های آسیایی ویتنام شده است زیر نظر ‘بیژن مقانلو’ و ‘مهدی بی باک’ تمرینات خود را برگزار کرده تا با ترکیبی از تکواندوکاران جوان و باتجربه در این مسابقات شرکت کند.

‘رضا نادریان’ نیز یکی از اعضای تیم امید کشورمان در پیکارهای آسیایی ویتنام خواهد بود که در عین جوانی دارای تجارب گرانبهایی است و حضور در بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن و چند دوره مسابقات جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد.

نادریان روز جمعه و پیش از اعزام به ویتنام در گفت وگو با ایرنا، افزود:از زمانی که مشخص شد تیم امید در مسابقات آسیایی شرکت می کند، تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردم و با حضور در پیکارهای انتخابی به ترکیب اصلی تیم ملی رسیدیم.

وی با مطلوب توصیف کردن شرایط تیم ایران گفت:به خوبی در ماه های اخیر تمرینات خود را دنبال کرده و با روند خوبی که داشتیم از لحاظ بدنی و فنی در وضعیت مناسبی قرار داریم.

تکواندوکار وزن سوم تیم امید ایران افزود:خوشبختانه اعضای کادر فنی تیم امید از قهرمانان به نام گذشته این رشته هستند و با سوابق مناسبی که در مربیگری دارند به خوبی شرایط ورزشکاران را درک می کنند و در این راستا برای تقویت روحیه نفرات اقدامات لازم را انجام داده اند.

وی در خصوص شناخت از حریفان خود گفت:حریفان اصلی خودم را به خوبی می شناسم اما باید به این نکته توجه داشت که در قاره پهناور آسیا توجه خاصی به ورزش المپیکی تکواندو می شود و باید برابر هر حریفی با قدرت وارد شیاپچانگ شد.

نادریان در باره اینکه آیا تیم تکواندو امید ایران می تواند قهرمانی سال گذشته تیم ملی در مسابقات آسیایی بزرگسالان که در قزاقستان به دست آمد را تکرار کند،افزود:باید اعتراف کنم که قهرمانی در آسیا بسیار سخت است چراکه این قاره مهد تکواندوی جهان است و برای رسیدن به این هدف باید بیشترین تلاش و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قهرمانی ایران در جهان و آسیا باعث شده تا نگاه ویژه ای به تیم ایران در مسابقات مختلف شود، خاطرنشان کرد:بدون تردید کره جنوبی که جایگاه خود را از دست رفته می بیند، با برنامه ریزی دقیق وارد مسابقات آسیایی ویتنام خواهد شد و کشور ویتنام هم که از قدرت های قاره کهن است از میزبانی خود نهایت استفاده را خواهد برد که بر این اساس ما کار سختی خواهیم داشت.

نادریان در پایان گفت:ما تیم ایران هستیم که همواره برای موفقیت به مصاف حریفان می رود و امسال هم به دنبال بهترین نتایج خواهیم بود.

۳۷۸۳**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۱۵۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.