نام نویسی آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی آغاز شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی تامین، صندوق تامین اجتماعی برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در دو بخش بیمه‌ای و درمانی درخصوص استخدام پیمانی پنج هزار و ۷۷۷ نفر ، عناوین شغلی، تعداد نیروهای مورد نیاز برای هر رشته شغلی و جنسیت را به تفکیک نیروهای موردنیاز در هر استان اعلام کرده است.

بنا به این گزارش، آزمون استخدامی، روز پنج شنبه بیست و پنجم خرداد ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه از طریق سایت رسمی صندوق تأمین‌اجتماعی به آدرس www.tamin.ir و www.sso.ir قابل دریافت است.

کارشناس امور بیمه ای، کارشناس امور مالی، کارشناس امور اداری، متصدی خدمات اداری، کارشناس فنی و مهندسی، دندانپزشک و حسابدار از جمله مشاغل موردنیاز صندوق تامین اجتماعی است.

براساس این گزارش، این آزمون سه هزار و ۱۳ نفر اعم از پرستار، بهیار، کمک بهیار و ماما در مراکز درمانی تازه تاسیس تامین اجتماعی و همچنین برای تکمیل کادر بخش‌های تخصصی اضافه شده به بیمارستان‌ها استخدام می شوند.

همچنین دو هزار و ۷۶۴ نفر نیز در بخش بیمه‌ای جذب می‌شوند که با توجه به افزایش تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و پیش‌بینی‌ افزایش بیشتر بیمه‌شدگان در سال جاری با جذب این افراد کمبود نیرو در بخش بیمه‌ای مرتفع می‌شود.

اجتمام**۹۱۸۵ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۷۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.