نباید در آسیا بدون جایگاه بمانیم/باید از اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم

۰۹ام بهمن ،

کاندیدای ایران جهت عضویت در هیأت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا گفت: پس از آنکه نتوانستیم در فیلا صاحب کرسی شویم باید تلاش کنیم تا در آسیا بدون جایگاه نمانیم.

ابراهیم جوادی پس از معرفی از سوی فدراسیون برای عضویت در هیأت رئیسه کنفدراسیون کشتی  آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: فرقی نمی کند چه کسی به عنوان نماینده ایران در هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا حضور داشته باشد مهم این است که بتوانیم از اعتبار کشتی کشور به شایستگی دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کاندیدا شدنش برای عضویت در هیأت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا مطلع بوده است گفت: با توجه به این که زمان عضویت آقای میرروشن در هیأت رئیسه تا مسابقات  آسیایی دهلی‌نو در سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد با پیشنهاد حجت اله خطیب پذیرفتم تا کاندیدا شوم، البته چند روز پیش از این موضوع با خبر شدم.

دارنده مدال برنز المپیک دربارهٔ این که چرا اعضای هیأت رئیسه فدراسیون از این موضوع اطلاعی ندارند گفت: اصلاً این طور نیست ، درست است این موضوع درهیأت رئیسه فدارسیون هنوز مطرح نشده اما خطیب به صورت ضمنی نظر مثبت و موافقت همه اعضا را جلب کرده است.

جوادی با اشاره به تجربه چندین ساله اش در دنیای کشتی خاطرنشان کرد: از آنجا که سال های بسیار بسیاری از عمرم را در کشتی سپری کرده ام تمام تلاشم رامی کنم تا بتوانیم درآسیا صاحب کرسی شویم و سپس برای اعتلای ورزش اول کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

حجت‌اله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی ابراهیم جوادی دارنده ۴ مدال طلای جهان و برنز المپیک ۱۹۷۲  را برای عضویت  در انتخابات  هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا معرفی کرده است واین درحالی است هم اکنون  اکبر میرروشن نماینده ایران  دراین هیئت رئیسه است./مح.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.