نبرد مسی و رونالدو برنده نداشت

جام جم آنلاین: دیدار سنتی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید موسوم به ال‌کلاسیکو با ستاره‌های نامدار خود لیونل مسی و کریستین رونالدو به تساوی انجامید.

به گزارش جام‌جم آنلاین، یکشنبه شب از هفته هفتم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا در دیدار سنتی موسوم به ال کلاسیکو میزبان رئال مادرید بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا نبرد فوق‌ستاره‌ها در زمین به تساوی بینجامد.

تیم رئال مادرید در دقیقه ۲۳ توسط کریستین رونالدو  به گل رسید . پاس خوب کریم بنزما را رونالدو به زیبایی جواب داد و با پای چپ زاویه بسته والدز را گشود. البته چند دقیقه بعد رئال باز هم می‌توانست به گل برسد اما تیردروازه ناجی بارسلونا شد.

بالاخره تیزهوشی مسی کار دست رئال داد و توانست از ناهماهنگی دفاع حریف سود ببرد و بازی را در دقیقه ۳۱ به تساوی کشاند تا نبرد فوق ستاره‌ها همچنان برابر باشد.

در نیمه دوم نیز مسی و رونالدو باردیگر هنر گلزنی خود را به رخ کشیدند و موفق به فتح دروازه ها شدند. ابتدا مسی در دقیقه ۶۱ با یک ضربه کاشته  گل دوم خود و بارسلونا را رقم زد و سپس رونالدو در دقیقه ۶۶ بازی را به تساوی کشاند تا نبرد ستارگان در نیوکمپ برنده‌ای نداشته باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.