نبود دستگاه کارت‌خوان در غرفه‌ها/استقبال بسیار مردم از گوشت و مرغ منجمد

۱۰م اسفند ،

مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره حکیمیه که قرار بود ساعت ۱۱ صبح با حضور رئیس شورای اصناف و مسئولان استانداری برگزار شود بدون حضور آنان و با دو ساعت تاخیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در روز اول برگزاری این نمایشگاه استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

در نگاه اول نقایصی مانند عدم قیمت گذاری، عدم نمایش نمونه پلمپ شده محصول و کمبود مواد غذایی در نمایشگاه دیده نمی‌شود اما با کمی گشتن در نمایشگاه در می‌یابیم که این طور نیست و تا دومین روز نمایشگاه نیز غرفه هایی می باشند که تمام محصولات خود را برای قیمت گذاری در اختیار نمایشگاه قرار نداده‌اند و اگر فردی بدون پول نقد و تنها با کارت عابر برای خرید آمده باشد نمی تواند به راحتی خرید کند زیرا تمام غرفه ها دستگاه کارت خوان ندارند و غرفه هایی هم که دارند دستگاه‌شان قطع است و مردم اگر بخواهند از عابر بانک های سیار پول دریافت کنند باید در صف طولانی به انتظار بایستند.

اما صف طولانی عابر بانک در مقابل صف گوشت و مرغ هیچ است. گوشت و مرغی که با همان قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می گردد. در کنار مرغ یخ زده مرغ گرم با قیمت کیلویی ۵۸۹۰ تومان به فروش می رسد که نسبت به مرغ یخ زده آنچنان مورد استقبال واقع نشده است.

گوشت با داشتن کمتر از پنج غرفه نتوانست در داشتن صف های طولانی با مرغ که غرفه های بیشتری دارد مقابله کند. در واقع می‌توان گفت که مردم از عرضه گوشت و مرغ آنچنان راضی نیستند.

به گوشت ماهی یک غرفه داده شده است که مانند نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی از آن استقبال نشده است.

اما محصولی که در این نمایشگاه عرضه نشده بود و مردم آنچنان به دنبال آن نیستند برنج هندی است که انگار مردم در نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی تمام نیاز برنج خود را خریداری کرده‌اند. در این نمایشگاه نیز برنج ایرانی عرضه می گردد اما باز هم مردم برنج خرید نمی کنند.

پسته نیز در این نمایشگاه عرضه می گردد، اما نه مطابق گفته مسئولان. مسوولان برپایی نمایشگاه گفته بودند در این نمایشگاه پسته ۳۰ هزار تومانی در کنار دیگر پسته ها عرضه می گردد و دیگر پسته ها با قیمت بیش از ۴۰ هزار تومان به فروش نمی رسد اما اینچنین نبود و انجمن پسته، پسته خود را عرضه نکرد و غرفه داران نیز پسته فندقی را به عنوان پسته ۳۰ هزار تومانی عرضه نکردند بلکه پسته عرضه شده به این قیمت از نوع درجه چندم خام بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.