نبی: رئیس فدراسیون قطر به ایران می‌آید

۱۸فروردین۱۳،

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون فوتبال بعدازظهر دیروز نشستی را با مسئولین دپارتمان های فدراسیون برگزار کرد و در خصوص فعالیتهای جاری فدراسیون در هفته های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حضور هیات نروژ و قطر در ایران

مهدی محمد نبی با اعلام این خبر گفت: یک دوره کلاس مربیگری تیم های پایه فوتبال بانوان توسط سه مدرس نروژی یوفا، برای بانوانی که در سطح کشور و در فوتبال پایه مربیگری می کنند برگزار می شود. این دوره از ۲۷ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و بنا بر اعلام کمیته اموزش برای هر هیات فوتبال استان یک سهمیه در نظر گرفته شده که با معرفی به کمیته آموزش فدراسیون، مراحل حضور آنها را در این دوره فراهم شود.

حضور تیم های بلاروس و مجارستان برای شرکت در دیدارهای دوستانه در تهران

دبیر کل فدراسیون فوتبال پس از بررسی برنامه های دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: تیم های بلاروس و مجارستان به ترتیب ۲۴ و ۲۷ فروردین ماه به تهران می آیند و پس از برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز سی و یکم فروردین ماه تهران را به مقصد کشورهایشان ترک می کنند. این مسابقات از ۲۶ فروردین ماه برای آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان فوتبال ساحلی برای حضور در رقابتهای جام جهانی تاهیتی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: رقابتهای غرب آسیا نیز به میزبانی قشم برگزار می شود که طبق اعلام دپارتمان فوتبال ساحلی، آخر هفته بازدید نهایی از محل برگزاری رقابتهای غرب آسیا که برای اولین بار برگزار می شود، صورت می گیرد. نهم اردیبهشت ماه ورود تیم ها به قشم است. در واقع این مسابقات قرار است با حضور تیمهای عمان ، لبنان ، فلسطین ، بحرین ، قطر و ایران از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۲ برگزار شود. قرعه کشی مسابقات ۱۰ اردیبهشت انجام و تیمها در دو گروه ۳ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت . هر تیم یک داور بین المللی معرفی کرده و ۴ داوربین المللی بی طرف هم از کشورهایی که در این مسابقات تیم ندارند معرفی خواهند شد.

تیم ملی فوتسال به تورنمنت چین و المپیک آسیایی اعزام می شود

محمد نبی بیان کرد: اردوهای تیم ملی فوتسال با توجه به گزارشاتی که از سوی دپارتمان فوتسال ارائه شده از ۲۴ فروردین ماه آغاز می شود.این تیم نیز خود را برای حضور در تورنمنت چین که با حضور کشورهای هلند، ایران، چین و روسیه برگزارمی شود، آماده می کند. در واقع شرکت در این بازیها سبب می شود تا فوتسالیست ها در کوران مسابقات قرار گرفته و در المپیک آسیایی کره جنوبی حضور خوبی داشته باشند.

سریلانکا از حضور در مسابقات آسیایی انصراف داد

دبیر کل فدراسیون فوتبال در ادامه نشست از برگزاری مسابقات آسیایی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: مسابقات زیر ۱۴ سال قهرمانی آسیا در مشهد برگزار می شود. این بازیها با حضور تیم های قرقیزستان، پاکستان، ترکمنستان ، هند و ایران برگزارمی شود. سریلانکا نیز قرار بود در این مسابقات حضور داشته باشد که با اعلام رسمی خود از حضور در بازیها انصراف داد. این پیکارها از ۳ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

برگزاری کارگاه آموزشی فیفا

محمد نبی در ادامه افزود: از دوم تا چهارم اردیبهشت یک دوره کلاس آموزشی با حضور مدرسان فیفا برگزار می شود که این دوره آموزشی برای عوامل اجرایی و مسئولین برگزار کننده مسابقات در رده های مختلف تیم ها است.

حضور ۶ ساعته رئیس فدراسیون و هیات همراه قطر در ایران

دبیرکل فدراسیون گفت: رئیس فدراسیون و هیات همراه قطر روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه در تهران خواهد بود و نشستی را با مسئولین فدراسیون خواهد داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به فعالیتهای زیادی که مانند سالهای قبل و از ابتدای نوروز داشته ایم، امسال نیز با مسابقات مختلفی از جمله دیدارهای تیم های ملی فوتبال ایران با کویت، تورنمنت جام دوستی در قطر که با موفقیت تیم ملی زیر ۲۲ سال همراه بود، تورنمنت تیم ملی فوتسال در چین، برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال و فوتبال بانوان، برگزاری اردوهای تیم ملی زیر ۱۷ سال، حضور تیم ملی زیر ۱۶ سال در تورنمنت گالینی ایتالیا و کسب عنوان سومی، فعالیتهای خود را آغاز کرده و امیدوار هستیم تا کمیته ها و دپارتمانهای فدراسیون با انجام برنامه ریزی دقیق برای هر چه بهتر برگزاری برنامه ها و مسابقات فدراسیون فوتبال تلاش و دقت لازم را به کار گیرند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.