نتزر: مقایسه مورینیو و گواردیولا بی‌معنی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

نتزر که دو بار عنوان مرد سال فوتبال آلمان را به دست آورد، معتقد است موفقیت های مورینیو نشان می دهد که او از چه توانایی های فوق العاده ای برخوردار است.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:” کار کردن با شخصیت های ویژه و خاص دردسرهای خودش را دارد. آنها نیاز وقته ما را برآورده می نمایند. مربیان بزرگ معمولا طبیعی نیستند.

مورینیو؟ او یک عقده مثبت دارد. او هر فکری دارد و هر کاری انجام می دهد، برای رسیدن به موفقیت است. موضوع غیرعادی در مورد او این است که جوی در رختکن ایجاد می کند که حتی بازیکنان ذخیره تیم هم احساس رضایت می نمایند.

البته او صفات ویژه ای در شخصیتش دارد اما چیزی که دوست دارم این است که او در مقابل حملات خارجی از تیمش به خوبی حفاظت می کند. دغدغه ها و افکار او تنها در مورد تیم است و من فکر می کنم این یک راه حل ایده آل است.

او توقع زیادی دارد زیرا همیشه به دنبال موفقیت است. او با پورتو، چلسی، اینتر و رئال به موفقیت رسیده است. این به آن معناست که باید بعضی از بدخلقی هایش را بپذیرید.”

او همچنین در مورد مقایسه مورینیو و گواردیولا گفت:” این بی معنی است که بپرسیم مورینیو بهتر است یا گواردیولا.

گواردیولا با سبک ویژه اش، به ما نهایت لذت فوتبال را چشاند اما فراموش نکنیم که او بازیکنان بسیار بزرگی نیز در اختیار داشت.

مورینیو مربی فوق العاده ای است. اگر من رئیس یک باشگاه بزرگ بودم، مورینیو انتخاب اول من بود.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.