نتیجه‌ای غیر از پیروزی برابر لبنان قابل‌قبول نیست

  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امید نمازی درباره تساوی بدون گل ایران و اردن در دیداری دوستانه گفت: با تیمی بازی کردیم که از لحاظ شکل بازی و سیستم شباهت زیادی به لبنان داشت، به همین دلیل خیلی برای ما مفید بود. از لحاظ کیفیت بازی، تیم ما در نیمه اول ضعیف نشان داد. علت آن هم شاید این بود که بچه ها چند روزی تمرینات خوبی انجام دادند و آن طراوت و شادابی لازم را نداشتند. البته ما برای بازی با لبنان برنامه داریم و حتما تا قبل از بازی فشار تمرینات را کمتر خواهیم کرد که بازیکنان به طراوت لازم برسند.
وی افزود: در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام شد بازیکنانی به زمین آمدند که قبلا کمتر بازی کرده بودند و به همین دلیل انگیزه خاصی داشتند و توانستند روند بازی را عوض کنند تا جایی که در نیمه دوم چند فرصت داشتیم که حتی می توانستیم به گل برسیم.

نمازی خاطرنشان کرد: کلا بازی مفیدی بود و ما متوجه نقاط ضعفی که فکر می کنیم تا بازی با لبنان بتوانیم روی آن کار و آنها را برطرف کنیم، شدیم. امیدواریم در چند روز آینده کارمان خوب باشد و با شادابی کار را ادامه دهیم و انشاالله برابر لبنان پیروز شویم.

وی درباره ادامه کار تا بازی سه شنبه آینده با لبنان تصریح کرد: روز پنجشنبه بازیکنانی که بیشتر بازی کردند ریکاوری دارند و بقیه که کمتر به آنها بازی رسید برنامه تمرینی خوبی برایشان داریم. بعد از آن دو روز تمرین خیلی مهم داریم که در اردن خواهد بود. هدفمان در دیدار برابر لبنان برد است و نتیجه دیگری برای ما قابل قبول نیست. به همین دلیل باید روی تاکتیک هایی کار کنیم که در خانه حریف بتوانیم بر آنها غلبه کنیم.

نمازی یادآور شد: اردن از لحاظ کیفیت تیم بهتری از لبنان است اما سبک بازی آنها شبیه بود. اگر کاری را که تیم ما در نیمه دوم انجام داد یعنی حفظ و مالکیت توپ در زمین حریف، بتوانیم از اول بازی برابر لبنان اجرا و خودمان را بر حریف تحمیل کنیم، می توانیم به گل برسیم.

وی گفت: اردن تیم با کیفیتی است. بار قبل هم در امارات ما مقابل این تیم دو بر صفر عقب بودیم که موفق شدیم بازی را مساوی کنیم اما سطح فوتبال ما از لبنان بالاتر است و اگر بتوانیم روند بازی را در دست بگیریم و حمله های زیادی روی دروازه آنها داشته باشیم و بازیکنان روی ضربه های آخر دقت بیشتری کنند حتما به پیروزی می رسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.